Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم مستند «عروسک‌ها نمی‌دانند» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «نوا رضوانی»، به بخش مسابقه جشنواره «مذهب امروز» ایتالیا راه یافت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۴۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی

فرهاد قائمیان مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) درباره اینکه در بخشی از فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم رضوان تنها متولدین دهه هفتاد به بعد امکان ارسال آثار خود را به جشنواره دارند با خط فکری همراه بوده است یا خیر گفت: واقعیت این است که این بخش یکی از اهداف ماست وگرنه ما آن نسل قبلی یا مقطع سنی قبل هفتاد را نادیده نگرفته‌ایم و سعی کرده‌ایم که این مقطع سنی را پرورش دهیم و با فرهنگ رضوی بیشتر آشنا کنیم تا به همین دلیل در فیلم‌های کوتاهشان بتوانند آموزش هم ببینند.

وی ادامه داد: قبل از هر چیزی تاکید می‌کنم آموزش، آموزش و آموزش. برای همین کارگاه‌هایی را که مد نظرمان است، گفته شده و در فراخوان هم اعلام شده است. از این طریق ما باید بتوانیم روال و مسیری را فراهم کنیم که با آن اشاعه فرهنگی در میان نسل جوان که شاید یکم احتمالا دور شده اند انجام شود و همچنین بتوانیم برای فیلم‌هایی که ساخته می‌شوند با فیلم‌های کوتاه، نیمه بلند این عزیزان را به سوی فیلم‌های سینمایی بلند پرتاب شوند.

قائمیان مدیربیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) درباره  وضعیت کارگاه‌های برنامه ریزی شده جشنواره فیلم دینی رضوان در استان‌های کشور گفت: در تمامی استان‌ها این اتفاق خواهد افتاد شاید ما بتوانیم کارگاه هایی را که در استان ‌های مختلف انجام شده است با افرادشان گزینش کنیم تا این عزیزان هم برای زیارت آقا امام رضا(ع) تشریف بیاورند و هم در یک کارگاه مقدماتی کارها را انجام دهیم و در نهایت این عزیزان بتوانند برای جشنواره حاضر شوند.

وی درباره وضعیت اکران فیلم‌های نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان پاسخ داد: با سازمان سینمایی، حوزه هنری و سینماهایی که در حیطه این بخش‌ها هستند صحبت شده است تا ما بتوانیم قبل از اکران فیلم‌های سینمایی این آثار را به صورت کلیپ کوتاه اکران کنیم. به نوعی این اتفاق در تلویزیون اتفاق افتاده است تا بتوانیم به عبارتی فرهنگ سازی کنیم که ما فیلم کوتاه و کار نسل جوان هم تماشا کنیم. تاثیر گذاری فیلم‌های کوتاه خیلی بیشتر خواهد بود، صرف موضوع اینکه ما یک فیلم بلند ببینیم نیست بلکه می‌خواهیم ببینیم جوانان‌هایی که در خانه های خودشان هستند چه تفکری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت