Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@22:51:23 GMT

فروش بلال ۶۵۰ تومانی با ماشین ۱۰۰ میلیونی!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۵۴۵۵۳۹

فروش بلال با ماشین خارجی اپیروس در یکی از محله های شهر ارومیه توجه عده ی زیادی از اهالی شهر ارومیه را به خود جلب کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۴۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است‌.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود‌. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش‌ رو داشته باشد‌.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود