Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: از جشنواره‌های درون دانشگاهی کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی برای حضور در جشنواره رویش حمایت خواهد شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلمان نصیری مدیرعامل مؤسسه شتاب دهنده راوینو در اختتامیه جشنواره مدرسه عشق با تأکید بر این مطلب که ساماندهی و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی مهم‌ترین عامل جهش تولید به‌ویژه تولید محتوای فاخر است اظهار کرد: بسیاری از استعدادها و ظرفیت‌ها در پایان هریک از جشنواره‌ها به فراموشی سپرده شده و یا بهره‌برداری مناسبی از آنها نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم جهش تولید با مشارکت مردمی، می‌توان از درون همین ظرفیت‌های موجود در جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق»، با ایجاد بستری برای عرضه تولیدات؛ شرایط ایده آلی را برای توسعه و رونق کسب و کارهای محتوایی فراهم ساخت.

مدیر عامل مؤسسه راوینو در ادامه به مهجور واقع شدن برخی از تولیدات در رویدادها و جشنواره‌های مردمی اشاره کرد و افزود: اغلب جشنواره‌ها حول محور مساله تصویر و مولتی مدیا برگزار می‌شوند و کمتر به حوزه صوت، پادکست و یا متن توجه می‌شود، این در حالی است که بسیاری از تولیدات فاخر از درون همین متون قوی شکل می‌گیرند.

نصیری ادامه داد: اگر بازار مستعدی برای نمایش و عرضه محتوای نوشتاری و صوتی فراهم شود تا تولیدکنندگان فیلمنامه، مستند و … از این محتوا بهره‌مند شوند طبیعتاً آثار تولیدی از نظر کیفی، ارتقا یافته در نتیجه شاهد رشد بازار کسب و کار در حوزه صوت و متن نیز خواهیم بود.

نصیری همچنین به لزوم ایجاد بازاری مطمئن برای توسعه کسب و کارهای محتوایی تأکید و بیان کرد: عدم وجود بازاری مطمئن و همچنین ایجاد چرخه عرضه و تقاضایی مکانیزه در حوزه تولیدات محتوایی موجب شده تا بسیاری از آثار قابل عرضه صرفاً در آرشیو جشنواره‌ها خاک بخورند. بنا بر این به منظور جلوگیری از این روند، نیازمند ارائه پلتفرمی با قابلیت ایجاد چرخه ارزش آفرین محتوایی هستیم در همین راستا مؤسسه راوینو با توجه به توان فنی و همچنین بازارشناسی تدقیقی شرایطی را فراهم ساخته تا آثار جشنواره‌هایی مانند «مدرسه عشق» و سایر رویدادهایی که قابلیت عرضه به بازار خرید و فروش را دارند، به کسب و کارهایی پایدار برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شوند تا ان شاء‌الله در آینده در عرصه‌های منطقه‌ای و بازارهای دلاری حضور یافته و تولیدات خود را ارائه دهند.

کد خبر 6081822 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران