Web Analytics Made Easy - Statcounter

به کارگر ساده انبار و مأمور پخش جهت شرکت آناتا در محدوده شرق تهران نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره ... نوشته استخدام کارگر ساده انبار و مأمور پخش جهت شرکت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۵۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: در پی تماس یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی را دارد و با توجه به مشکوک شدن کسبه، از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان رشت، از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی تصریح کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آنها خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز