Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@20:01:30 GMT

بانکداری اسلامی هدف راهبردی بانک مهر اقتصاد است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۵۶۰۳۸۴

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در نشست آغاز به کار ستاد ویژه هفته بانکداری اسلامی، استقرار و توسعه بانکداری اسلامی را هدف راهبردی این بانک بیان کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۶۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان

یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر شیراز به مناسبت روز شوراها میزبان مدیریت ارشد استان و شهری بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر شیراز امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت _ به مناسبت روز شوراها میزبان مدیریت ارشد استان و شهری بود؛ محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت روز شوراها، اظهار کرد: با اهل تقوا و پرهیزکار مشورت کنید و با متقین مشورت کنید که آن‌ها کسانی هستند که آخرت را بر دنیا ترجیح می‌دهند و کارهای شما را بر امور خویش مقدم می‌دارند.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، افزود: مشورت کنید، اراده کنید و به نتیجه خوبی برسید.

استاندار فارس با بیان اینکه کسانی که منتخب مردم هستند در شورای اسلامی شهر شیراز وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی باید شکر این مسئولیت را با حل مشکلات مطالبات مردم بپردازند.

ایمانیه ابراز امیدواری کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اولویت‌ها را در نظر بگیرند و تقسیم‌بندی وظایف را بر اساس حل مشکلات مردم در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه اکثر مشکلات مردم موضوع معیشت است، تصریح کرد: رفع مشکلات معیشتی تنها وظیفه چند نهاد نیست و سایر نهادها از جمله شورا بر حسب توان در این موضوع مهم و مردمی وظیفه دارند.

استاندار فارس تاکید کرد: اختلاف سلیقه زیر چتر اصیل تفکرات انقلاب اسلامی باعث برکت می‌شود.

ایمانیه از اعلام آمادگی خود برای کلید زدن شورای راهبردی مدیریت شهری در شهر شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان خبر داد.

لطف اله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز همچنین در این مراسم با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و قدردانی از تلاش و خدمات آن‌ها در خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: طی مدت باقیمانده از عمر شورا باید خدمت رسانی صادقانه به مردم شهید پرور شهر شیراز سر لوحه کار باشد.

مدیریت واحد و یکپارچه شهری ایجاد شود

در ادامه این مراسم همچنین محمد حسن اسدی شهردار کلان شهر شیراز در سخنانی اظهار کرد: امروزه به دلیل حضور شوراها در شهر و روستا شاهد پیشرفت مناطق هستیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر شیراز در جایگاهی قرار دارد که به دنبال مسائل سیاسی نیست بلکه به‌دنبال رفع مسائل و مشکلات و خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به مردم هستند.

شهردار شیراز از پنج برابر شدن بودجه شهرداری شیراز با حمایت شورای اسلامی شهر خبر داد و اضافه کرد: اگر دولت می‌خواهد از تصدی‌گری به حاکمیت برسد باید مدیریت واحد و یکپارچه شهری را تشکیل بدهد.

اسدی تصریح کرد: نقش شوراها در پیشبرد امور شهری بسیار با اهمیت است و هرچه به سمت تقویت شوراها برویم رضایت مردم افزایش می‌یابد.

خاطر نشان می‌شود، در ادامه یکصد و پنجاه و یکمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز لایحه دو فوریتی شهرداری شیراز، در خصوص اصلاح مصوبه اولین اجلاسیه رسانه‌ای جبهه مقاومت با حضور ۱۳ نفر از اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید. بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده می‌شود اولین اجلاسیه رسانه‌ای جبهه مقاومت را با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برگزار کند.

مصوبه دیگر شورای اسلامی شهر شیراز ارسالی از کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورا بود و به تصویب رسید. در ماده واحده این مصوبه شهرداری شیراز مکلف شد موضوع استفاده از ظرفیت‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه سرمایه گذاری را بررسی و گزارش اقدامات را هر شش ماه یک بار به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه نماید.

در این جلسه همچنین لایحه شهرداری شیراز در خصوص کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ارسالی از کمیسیون مشترک برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک و شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورا، بررسی شد و به تصویب رسید.

بر اساس ماده واحده این طرح شهرداری مکلف شد هزینه صدور پروانه و عوارض ساختمانی را صرفاً جهت کاربری مسکونی به میزان ده درصد (۱۰%) برای خانواده‌های دارای حداقل سه فرزند زیر بیست سال تخفیف دهد.

در تبصره ۱ این طرح آمده است؛ معافیت‌های فوق فقط یک بار و تا متراژ ۲۰۰ متر مربع زیر بنای مفید در شهر شیراز قابل اعمال است.

در این جلسه همچنین طرح کمیسیون تلفیق شورا، در خصوص اساسنامه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز بررسی و به تصویب رسید. بر اساس ماده واحده این طرح اساسنامه مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز شامل ۱۸ ماده و ۱۶ تبصره به شرح پیوست ممهور به مهر شورا به تصویب رسید.

کد خبر 748884

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد