Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@10:38:22 GMT

فیلم: اقدام عجیب و غریب امریکا در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۵۷۳۱۱۲

فیلم: اقدام عجیب و غریب امریکا در سوریه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۵۷۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه خبر داد و گفت: لازم است فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در نشست ستاد اجرایی شهدای غریب استان بوشهر اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در اجرای برنامه‌های شاخص در زمینه‌های مختلف به ویژه برگزاری اجلاسیه شهدای غریب در خرداد ماه تهیه مستند از شهدای شاخص استان و نیز بروزرسانی اطلاعات و آمار شهدا مد نظر قرار گرفته شود.

وی تصریح کرد: این کنگره در راستای معرفی زوایای دیگری از حماسه‌ها و استقامت‌های دوران دفاع مقدس و اهمیت و ارج نهادن به شهدای غریب در نوع خود نوآورانه و ارزشمند است. برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پاسداشت شهدای غریب در شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به کمیته‌های استانی برای اجرا و برنامه‌ریزی لازم ارائه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه باید فرهنگ نامه شهدای غریب در اسارت و یک کتاب در این زمینه تهیه و تدوین شود گفت: یادواره شهدای غریب در اسارت در هر استان و کنگره ملی آن نیز امسال به‌صورت سراسری برگزار می‌شود.

پورات عنوان کرد: از اصحاب رسانه می‌خواهیم که در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند تا جامعه نسبت به وجود این عزیزان آگاهی پیدا کنند، چون بسیاری از افراد وقتی که برای آنها توضیح داده می‌شود تازه متوجه می‌شوند که شهدایی هستند که در اسارت به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • حمله شبانه اسرائیل به ۷ شهر ایران؟ | اقدام عجیب و جنجالی خبرنگار اسرائیلی را ببینید
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • غریب‌آبادی وارد دمشق شد