Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-05@14:16:01 GMT

جدایی جنیفر لوپز از کاسپر اسمارت بعد از 5 سال

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۶۰۶۶۳۷

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده 47 ساله ی مشهور آمریکایی از کاسپر اسمارت 29 ساله بعد از 5 سال رسما جدا شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۰۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها پنج هفته تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است، دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. تیم‌هایی که از نظر امتیازی با یک اختلاف امتیاز شرایط برابری دارند اما وضعیت آنها در بحث مدیریتی متفاوت است چرا که استقلال با تغییرات مدیریتی مواجه شده و علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال از این تیم جدا شد.

حال این تغییرات در رأس مدیریتی باشگاه تا چه حد می‌تواند در هفته‌های حساس پیش رو بر عملکرد تیم تأثیرگذار باشد، سؤالی است که ایران ورزشی با صادق ورمزیار در میان گذاشت و این پیشکسوت استقلال در این خصوص می‌گوید: «امسال لیگ با حساسیت بالا برگزار می‌شود و دو تیم استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. به این دلیل می‌طلبد که استقلال به عنوان تیم مدعی قهرمانی، آرامش داشته باشد تا به نتیجه مورد نظر که همان قهرمانی است، برسد.»

او در خصوص تغییرات مدیریتی چنین نظری دارد: «جابه‌جایی مدیریتی قطعاً حق مالک باشگاه است اما این موضوع شمشیر دولبه‌ای برای استقلال خواهد بود چرا که از یک سو می‌تواند مفید واقع شود و از سوی دیگر به ضرر تیم باشد. همه شاهد بودند که از ابتدای فصل اختلافاتی بین مدیرعامل و کادر فنی بوجود آمد و با جدایی خطیر یک فرد که مسئول این اختلافات است، از میان می‌رود و در واقع این جدایی می‌تواند باعث آرامش تیم باشد. البته این کافی نیست و باید این آرامش در تمام لایه‌های باشگاه وجود داشته باشد.»

ورمزیار در خصوص شرایط استقلال برای رسیدن به قهرمانی بیان می‌کند: «رقابت بسیار سختی است و بازی آسان و سخت نداریم چرا که تمام تیم‌ها می‌توانند یقه استقلال را بگیرند. امسال تیم‌های خوبی در لیگ حضور دارند و حتی تیم‌هایی که به لیگ برتر آمدند، کار را برای تیم‌های دیگر سخت می‌کنند. به هیچ وجه فکر نمی‌کردیم که تیمی به نام مس رفسنجان از استقلال امتیاز بگیرد اما این موضوع اتفاق افتاد و دیدیم که مس مقابل استقلال به تساوی رسید.»

این پیشکسوت استقلال می‌گوید: «شمس‌آذر قزوین هم یکی از این تیم‌هاست که از لیگ یک به لیگ برتر آمده، این تیم در بازی رفت توانست استقلال را متوقف کند و در بازی برگشت هم برای استقلال دردسرساز شود. بنابراین نمی‌توان گفت که فلان بازی آسان است و فلان بازی سخت است. نمی‌توان گفت که چون فلان تیم تا پایان لیگ بازی‌های آسانی دارد، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!