Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-29@22:45:41 GMT

حسینی: داوری افتضاح بود/ قطری‌ها غیرت ندارند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۶۱۴۲۵۴

مدافع تیم ملی گفت: قطری‌ها وقت‌کشی می‌کردند ولی ما وقتی گل را زدیم عصبی شدند و عصبانیت آن‌ها هم برای ما مهم نبود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۱۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری

مقامات کمیته داوران فوتبال اسپانیا به وقوع چندین مورد آفسایدگیری اشتباه در جریان بازی‌های فصل جاری لالیگا اعتراف کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل جاری لالیگا از نظر کیفیت قضاوت‌ها، بدون شک یکی از ضعیف‌ترین و پرحاشیه‌ترین فصول تاریخ این رقابت‌ها بوده است. نبود فناوری خط دروازه از یک سو و آفساید‌گیری‌های وسواس‌گونه اعتراض بسیاری از تیم‌ها را به همراه داشته است. شاید مهمترین آنها اتفاقی بود که دو هفته پیش در ال‌کلاسیکو به ضرر بارسلونا رخ داد؛ وقتی که داوران عبور توپ شلیک شده از سوی لامین یامال از خط دروازه رئال مادرید را ندیدند.

دامنه این اشتباهات آنقدر گسترده بوده که واحد فنی کمیته داوران فوتبال اسپانیا را مجبور به اعتراف به اشتباه کمک داوران ویدئویی (VAR) در زمینه آفسایدگیری کرده است. در این راستا رادیو کادنا کوپه گزارشی منتشر کرد که در آن عنوان شده، مسئولان واحد فنی کمیته داوران فوتبال اسپانیا در جلسه‌ای درون گروهی رخ دادن حداقل 4 تا 5 مورد اشتباه در آفساید‌گیری به خاطر اشتباه کشیدن خط آفساید اعتراف کرده‌اند که در تمام این موارد، VAR سعی در تأیید تشخیص اولیه صورت گرفته توسط داور وسط داشته‌اند؛ البته هنوز فاش نشده که این اشتباهات در کدام بازی‌ها رخ داده است.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

بخشی از اشتباهات رخ داده در زمینه آفسایدگیری در لالیگا از فصل آینده برطرف خواهد شد چرا که اسپانیایی‌ها نیز مانند لیگ برتر و سری A از سیستم آفسایدگیری نیمه اتوماتیک استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!