Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@12:08:44 GMT

هدفون بی‌سیم جدید ضربان قلب را هم کنترل می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۶۲۲۳۷۸

شرکت Jabra اولین هدفون بی سیم خود موسوم به Elite Sport را روانه بازار کرده که مجهز به امکاناتی برای کنترل وضعیت سلامت کاربران است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۲۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​

تین نیوز

با حکم شهردار تهران، محمدصابر باغخانی پور به عنوان سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حکم صادر شده از سوی علیرضا زاکانی خطاب به باغخانی پور آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارت جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منصوب می شوید. امید است بر اساس اسناد بالاستی و برنامه های مصوب شهرداری تهران در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم انداز «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.توفیفات روز افزون جناب عالی را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

باغخانی پور دانش آموخته دکتری محیط زیست از دانشگاه شهیدبهشتی است و پیش از این دستیارویژه معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،مشاور سازمان جهاد کشاوزی استان تهران و مدیرعامل اندیشکده مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی بوده است.

پیش از این سید محمد میرزایی قمی مدیر عاملی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران را بر عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​
  • نوستالوژی؛ کنترل توپ دیدنی رونالدینیو در تمرین میلان / فیلم
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • ◄ عدم کنترل پلیس راه چه بر سر کامیون های حمل پالت قیر آورد؟
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • کنترل قیمت‌ها با اجرای طرح کاسبان امین