Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: شرکت Niantic سازنده بازی جنجالی Pokémon Go به پرسش های مطرح شده در نامه ارسالی Al Franken نماینده سنای آمریکا در مورد نقض حریم شخصی مردم توسط کاربران این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۳۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند

دانشجویان طرفدار فلسطین که در محوطه دانشگاه کلمبیا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تحصن کرده بودند، تهدید به تعلیق دانشگاه را نیز نپذیرفتند و آمادگی خود را برای تشدید اقدامات در پاسخ به واکنش دانشگاه اعلام کردند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، دانشجویان دانشگاه کلمبیا که در حمایت از فلسطین با پرپایی چادر تحصن کرده بودند، اولتیماتوم روز گذشته دانشگاه را برای تعلیق و پایان اعتراضات نادیده گرفتند.

این دانشگاه در به‌روزرسانی وب سایت خود نوشته است: «ما به عنوان بخشی از مرحله بعدی از تلاش‌هایمان برای اطمینان از ایمنی در محوطه دانشگاه، تعلیق دانشجویان را آغاز کرده‌ایم. پس از شروع اقدامات انضباطی، تصمیم‌گیری توسط چندین واحد مختلف در دانشگاه بر اساس ماهیت تخلف انجام می شود.»

در نامه‌ای با عنوان «اطلاعیه به اردوگاه» در خطاب به دانشجویان معترض به جنایت‌های رژیم اسرائل نوشته شده است: «مهم است که بدانید دانشگاه دانشجویان بسیاری را در اردوگاه شناسایی کرده است.اگر تا ساعت ۲ بعدازظهر به تحصن پایان ندهید، در انتظار بررسی بیشتر برای تعلیق خواهید شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «اگر داوطلبانه تا ساعت ۲ بعدازظهر آنجا را ترک کردید، خود را به مقامات دانشگاه معرفی کنید و فرم ارائه شده را امضا کنید که در آن متعهد می‌شوید تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ یا تاریخ اعطای مدرک خود به تمام سیاست‌های دانشگاه پایبند باشید و به این ترتیب شما واجد شرایط تکمیل ترم با وضعیت *خوب* خواهید بود.»

مذاکره‌کنندگان معترض روز دوشنبه به دانشگاه اطلاع دادند که تظاهرکنندگان با موافقت به ادامه تحصن، به اولتیماتوم بی‌اعتنایی کردند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی معترضان را نشان می‌دهد که یک «دیوار انسانی» را تشکیل داده‌اند که ظاهراً برای جلوگیری از هرگونه تلاش پرسنل دانشگاه برای از بین بردن محل تحصن طراحی شده است.

سازمان‌دهندگان تظاهرات در بیانیه‌ای دانشگاه را به اعمال خشونت‌آمیز متهم کردند و آمادگی خود را برای تشدید اقدامات در پاسخ به واکنش دانشگاه اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: «تهدید امروز پس از چند روز مذاکرات بی‌ثمر صورت می‌گیرد که طی آن دانشگاه از بررسی جدی درخواست‌های ما برای واگذاری، شفافیت مالی و عفو دانشجویان و اساتید منضبط در جنبش آزادی‌بخش فلسطین خودداری کرد.»

دانشگاه کلمبیا در نیویورک به مرکز موجی از اعتراضات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه جنگ شش‌ماهه رژیم اسرائیل در غزه تبدیل شده است که منجر به کشته شدن بیش از ۳۴ هزار فلسطینی، آواره شدن صدها هزار نفر دیگر و قحطی شده است.

این تظاهرات در میان ادعاهای دانشجویان یهودی مبنی بر اینکه آنها مورد تهدید و توهین قرار گرفته‌اند، شدت گرفته است. فعالان معترض، در پاسخ تاکید کرده‌اند که اتهامات یهودی‌ستیزی در تلاش برای سرکوب کردن انتقاد از اسرائیل تشدید شده است.

کد خبر 749285

دیگر خبرها

  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تهدید به تعلیق را نپذیرفتند
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست