Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون جذب نیروی پیمانکاری شرکت برق منطقه ای استان های مازندران و گلستان مهر ماه سال جاری برگزار می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۵۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید

به گزارش خبرآنلاین ناوچه هلندی «ترومپ» پس از گذران یک ماه در دریای سرخ، این منطقه را ترک کرد و وارد بندر بمبئی در هند شد.

به نوشته روزنامه ایندین اکسپرس، این ناوچه هلندی برای چهار روز در آب‌های هند لنگر انداخت و در ۲۸ آوریل به سمت شرق آسیا روانه شد.

به نقل از ایسنا «ترومپ» یک ناوچه فرماندهی و دفاع هوایی است که توسط نیروی دریایی سلطنتی هلند مستقر شده و هدف آن «ارائه مسیری امن برای کشتی‌های باری که از منطقه دریای سرخ عبور می‌کنند» اعلام شده است.

این خبر در حالی منتشر شده که حملات ارتش یمن به کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و همچنین درگیری میان نیروی دریایی یمن و کشتی‌های جنگی ائتلاف آمریکا و اروپا در منطقه شدت گرفته است.

پیش از هلند، فرانسه و آلمان نیز کشتی‌های جنگی خود را از منطقه خارج کرده بودند.

روز جمعه هم نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر یو اس اس دوایت دی آیزنهاور و ناوشکن یو اس اس گریولی پس از حدود چهار ماه حضور در دریای سرخ از کانال سوئز به سمت شرق مدیترانه عبور کرده‌اند.

دریاسالار «اچ.اچ.هرولد» این ناوچه هلندی گفت: «هلند یک کشور تجاری است و ما به تجارت آزاد برای رفاه کشور خود وابسته هستیم. تا به امروز، ۷۰ درصد از تجارت ما از طریق منطقه هند-پاسیفیک انجام می‌شود برای همین حفظ آزادی حمل‌ونقل بین‌المللی در مسیرهای تجاری بی طرف در دریا، بسیار مهم است.»

گفته شده این ناوچه مجهز به تسلیحات مدرن و سیستم‌های سنسور مانند سیستم پرتاب عمودی، نیزه، پرتابه‌های اژدر و سیستم پرتاب طعمه است که در آوریل ۲۰۰۱ وارد نیروی دریایی سلطنتی هلند شد و در مارس ۲۰۰۳ به ماموریت رفت.

افسر فرماندهی این ناوچه نیز گفت «تهدید حوثی‌ها (انصارالله) از دریای سرخ آغاز می‌شود و تا خلیج عدن ادامه دارد که دریا را با اقیانوس هند متصل می‌کند».

وی افزود: «ما برای یک ماه در دریای سرخ بودیم و تهدید حوثی‌ها از دریای سرخ تا خلیج عدن است. حوثی‌ها غیرقابل پیش‌بینی هستند و علیه کشتی‌های مرتبط با اسرائیل عملیات انجام می‌دهند.»

این ناوچه به سنگاپور، هاوایی و جزایر کارائیب می‌رود و بعد از طریق کانال پاناما به هلند بازمی‌گردد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901750

دیگر خبرها

  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان