Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: تهران- ایرنا- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: پاسخ به افزایش پنج درصدی تقاضای سالیانه آب و برق کشور با مدیریت مصرف، ارتقای بازدهی نیروگاه ها....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۶۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۷۵ درصد برق نیروگاه‌های برقابی کشور در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عباس صدریان‌فر بیان کرد: این میزان، ۱۲ درصد کل برق تولیدی کشور را می‌شود.

وی ظرفیت کل سد‌های خوزستان با احتساب سد کارون را ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: بعد از بارش‌های اخیر مجموع میزان آب مخازن آب استان به ۱۴ میلیارد و ۵۰ میلیون متر مکعب رسیده است.
وی اظهار کرد: در بارش اول پیک خروجی سد دز ۲۰۰۰ متر مکعب و در بارش دوم به ۳۰۰۰ متر مکعب نیز رسیده است.

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان با بیان اینکه سال گذشته ۹۷ درصد مخازن آبی خوزستان آبگیری شد تصریح کرد: تا ساعت ۱۴ دیروز، ۶۶ درصد مخازن آبی خوزستان پر شد و هفت میلیارد و ۳۳۵ میلیون متر مکعب از مخازن خالی بود که امیدواریم با بارندگی‌های دیگر مخازن پر شوند.

صدریان‌فر تاکید کرد: تلاش بر این است در صورت تداوم این وضعیت شرایط به گونه‌ای مدیریت شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی بر اجرای سیاست ریاضتی برای مصرف بهینه آب تاکید و بیان کرد: باید از این نعمت خدادادی به درستی از نعمت استفاده شود و ترویج مصرف بهینه آب مدنظر باشد.

مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان استفاده از روش‌های نوین آبیاری را ضروری دانست و گفت: کل ظرفیت سد کرخه پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون متر مکعب اعلام شده که تا دیروز حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب آن پر شده است.

صدریان‌فر توضیح داد: سد مارون نیز یکی دیگر از سد‌های بحرانی خوزستان است که امیدواریم بارندگی‌های بعدی مشکل این سد‌ها را حل کند.

دیگر خبرها

  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • تولید ۷۵ درصد برق نیروگاه‌های برقابی کشور در خوزستان
  • خطر بیخ گوش ماست
  • وضو داروی بی‌حالی برای روزه‌داران
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی