Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:23:39 GMT

مجموعه «آسپرین» بازتاب خوبی دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۶۹۲۹۹۲

به دلیل نقش متفاوت از کاراکترهای قبلی، فیلمنامه خاص و فضای آن، ایفای نقش در «آسپرین» را پذیرفتم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۶۹۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک

تین نیوز کتاب مجموعه قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک ایران در یکصد سال اخیر (1400-1300)، تألیف داود جمور در 850 صفحه توسط انتشارات دیم در سال 1400 به چاپ رسیده است. به گزارش تین نیوز، این کتاب را می توان یکی از کامل ترین مجموعه ها در زمینه قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک دانست.

توضیحات کتاب:

در مقدمه این کتاب آمده است « . . . تجربه مؤلف در طی سال ها کار در بخش های خصوصی و دولتی کشور حاکی از آن است که بسیاری از دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان در ارگان های متولی حمل و نقل درون و برون شهری با قوانین و مقررات مربوطه آشنایی کافی نداشته و این موضوع سبب ایجاد مشکلات حقوقی، بروز برخی ناهماهنگی ها و دوباره کاری ها می شود. لذا در این مجموعه نگارنده بر آن بوده است تا مجموعه ای کامل و جامع از آخرین نسخه اصلاح شده قوانین و مقررات حوزه حمل و نقل و ترافیک را گردآوری و ارائه نماید». این کتاب در 7  فصل و 850 صفحه تهیه شده است: فصل 1 :  قوانین و مقررات کلان بخش حمل و نقل و ترافیک فصل 2 : مقررات مربوط به پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور فصل 3 : مقررات مربوط به حمل و نقل بار و مسافر فصل 4 : مقررات مربوط به حمل و نقل ریلی فصل 5 : مقررات مربوط به آلودگی هوا و محیط زیست فصل 6 : مقررات مربوط به بیمه حوادث ناشی از وسایل نقلیه فصل 7 : سایر قوانین و مقررات مربوطه

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • ◄ انتشار یک کتاب جدید درباره قوانین و مقررات حمل و نقل و ترافیک
  • از دیگر مزیت‌های آسپرین بیشتر بدانیم
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • ورزشگاه تیم جدید لیگ برتر ایران ؛ لُر آره‌نا
  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • بازتاب حضور گروسی در اصفهان در رسانه‌های بین المللی
  • حمله تند عباس عبدی به اصولگرایانی که مهدی نصیری را اصلاح‌طلب می دانند/ عقل هم چیز خوبی است
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد