Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم/ گل های عجیب از روی نقطه پنالتی با کمک تیر دروازه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۰۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!

به گزارش ورزش سه در شرایطی که گولسیانی در بین دو نیمه بازی با صنعت نفت تعویض شده بود  باز هم این شانس به کنعانی زادگان رو کرد تا پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد.

کنعانی که آخرین بار در بازی مقابل پیکان موفق شده بود در غیاب گولسیانی پنالتی بزند و دبل کند این بار پشت توپ ایستاد و باز هم دروازه بان حریف را فریب داد تا پنجمین گل فصل خود را به در لیگ برتر به ثمر برساند.

ویدئو: 330352

نکته اینکه با این گل تعداد گل های کنعانی به پنج رسید تا او با گولسیانی زوج خود در مرکز خط دفاع پرسپولیس در گل زده برابر شوند.

کنعانی که به شادی گل هایش معروف است مثل آل کثیر بعد از گلزنی به حرمت خوزستان  و هم استانی‌هایش شادی نکرد.

نکته دیگر اینکه او غالبا ضرباتش را به سمت راست دروازه بان می زد اما این بار تغییر رویه داد و با فریب پیام پارسا توپ را به سمت چپ او زد.

در عین حال دروازه بان صنعت نفت هم در این لحظه از خط جلو آمده بود و اگر توپ کنعانی گل نمی شد امکان تکرار ضربه پنالتی بود.

دیگر خبرها