Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل فردوسی پور در دقایق ابتدایی برنامه با اشاره به حواشی بازی ایران و قطر گفت فکر کنم اگر همه ما از من فردوسی پور تا بقیه کمتر جوگیر شویم....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۰۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد 1403 گفت: از دی‌ماه سال گذشته مراحل ثبت‌نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون 58 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه "آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود"  خاطر نشان کرد: در حدود  34 حوزه در مراکز استان‌ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه‌ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه 6 خرداد تا صبح روز آزمون می‌توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین هم‌زمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل‌ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد و افزود:  به داوطلبان توصیه می‌کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تأخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان، از اول مهر 1403 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد