Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@17:43:26 GMT

معاون جدید عملیات نزاجا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۷۴۲۹۲۶

فرمانده کل ارتش طی حکمی معاون جدید عملیات نیروی زمینی ارتش را منصوب کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۴۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، نیرو‌های مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار داده و به یاری خدا پهپاد‌ها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی دریایی، موشکی و هوایی نیرو‌های مسلح یمن با انجام عملیات مشترک کشتی سی کلایدز (CYCLADES) را در دریای سرخ با دقت هدف قرار دادند.

هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار و ادعای اینکه عازم بندر دیگری است، از دستورالعمل ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی سرپیچی کرد و عازم بندر ام الرشراش شد. اما این کشتی تحت نظارت و پیگیری نیرو‌های مسلح ما بود و اخطار‌هایی به آن برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد، ولی پس از پافشاری بر نقض دستور ممنوعیت تردد، در فهرست کشتی‌های مورد هدف در منطقه عملیات نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفت.

نیروی هوایی یمن همچنین با تعدادی پهپاد ناو اسرائیلی ام‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

نیرو‌های مسلح یمن با یاری خداوند و سپس با حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ یمن و همه آزادگان ملت، به عملیات نظامی خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهند. این عملیات جز با رفع محاصره و توقف تجاوز به مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی