Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-18@06:08:52 GMT

اژه‌ای:موارد مطرح شده در FATF كشور را بیشتر گرفتار خواهد كرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۷۴۵۴۴۱

معاون اول قوه قضائیه گفت: موارد مطرح شده در FATF كشور را بیشتر گرفتار خواهد كرد كه باید با روحیه جهادی با آن مقابله كرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۴۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۲۵۰ نفر در ۲۲ شهر و روستای متاثر از سیل در نقاط مختلف استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، رضا فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع باران‌های شدید، سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر از روز گذشته تاکنون در 22 شهر و روستای متاثر از سیل امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان امدادرسانی شدند، افزود: در این مدت 96 نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده است.

وی به حضور 100 نیروی امدادی در قالب 22 تیم در مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح افزود: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر و ریگان تحت تاثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم، وقوع باران‌های شدید و سیل‌آسا از ساعات اولیه روز سه‌شنبه در استان کرمان آغاز شده و براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این بارندگی‌ها تا امروز در استان ادامه دارد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • تصاویر گرفتار شدن اتوبوس در سیلاب نیکشهر + فیلم
  • پالتیکو: اوکراین در مسیر شکست است
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی
  • عبور ۶ هزار کیلومتر رودخانه از مناطق شهری و روستایی
  • فیلم/ نجات یک اسب گرفتار شده در چاه آب
  • تن ماهی گران نمی‌شود / دلایل افزایش تولید تن مرغ چیست؟
  • تولید مرغ بیشتر از تقاضا شد