Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:30:03 GMT

دانشجو افسر جنگ نرم یا پیاده نظام احزاب در دانشگاه ؟

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۷۴۵۹۸۳

دانشجوی ورودی جدید نباید خود را پیاده نظام برخی از احزاب سیاسی در خارج از دانشگاه فرض نماید و نباید بگذارد که هر گروه و حزبی از وی به عنوان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۴۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با هفته معلم از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در تالار آفتاب این دانشگاه تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این مراسم شهید مطهری را یک شخصیت ممتاز و برجسته خواند که توانست با تأثیرگذاری عمیق بر اندیشه و افکار جوانان، مسیر حرکت فکری نسل جوان را به سمت اندیشه‌ها و آموز‌های دینی منطبق سازد و حرکت نوین اسلامی شدن را در دل جوان‌ها زنده کرد.

محمدحسین رنجبر اضافه کرد: استادان دانشگاه باید با کاشتن بذر امید در دل جوانان، مسیر صحیح تربیت و تعلیم را در کنار تذهیب نفس به دانشجو بیاموزند و با ایجاد شور، نشاط، نوآوری و سرزندگی جوانان را به آینده امیدوار و آنان را در سازندگی و بالندگی کشور مشارکت دهند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، داشتن حسن اخلاق، به‌روزرسانی معلومات علمی، مشارکت دادن دانشجو در امور درسی، نوآوری در تدریس، حرکت در مسیر تربیت کارآفرین، دادن عزت و اعتماد به نفس به دانشجو در مواجهه با مشکلات و اندیشمند و متفکر بارآوردن دانشجو و ... از صفات بارز یک استاد برشمرد و اضافه کرد: باید این محسنات باید به خوبی و درستی به دانشجو انتقال داده و در عمل نیز به کار گرفته شود.

وی با اظهار رضایت از عملکرد استادان گفت: ارزش کار معلم و استاد آنقدر ستودنی و قابل تحسین است که در قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار علیهم‌السلام بر آن تأکید شده و این نشان از منزلت و مقام علم و دانش در اسلام است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمار زیادی از دانشگاه‎های مرکزی محدودیت پذیرش دانشجو دارند
  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • ادغام یا تغییر رویکرد در انتظار دانشگاه‌های کم دانشجو
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند