Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ایجاد نظم در تردد وانت بارهای برون شهری و در راستای ارتقای سطح ایمنی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۵۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل

 شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل‌آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی‌وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل‌زده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان