Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:49:43 GMT

محسن رضایی شهادت محسن عبداللهی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۷۷۸۱۷۶

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت عروج سردار جانباز محسن عبداللهی پیام تسلیتی صادر کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۷۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت

ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: سیستم‌های ترددشمار آنلاین جاده‌ای استان کرمان در فروردین ماه امسال حکایت از ثبت روزانه بیش از ۱۰۰ هزار و ۳۳۰ تردد دارد که نسبت به اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش داشته است.

علی عبداللهی امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: طی فروردین ماه، محور هفت باغ علوی بیشترین تردد روزانه را در مقایسه با کل محورهای حوزه شمال استان کرمان به خود اختصاص داد و پس از آن محور کرمان- چترود، باغین به بردسیر و محور بردسیر به سیرجان به ترتیب در جایگاه بعد قرار دارند. 

وی افزود: تحلیل اطلاعات ترددشمار آنلاین مرکز مدیریت راه‌های استان حاکی از این است که محورهای ورودی و خروجی از مرکز به سمت جنوب و غرب استان در صدر سایر محورها قرار دارند.

عبداللهی بیان کرد: در ماه قبل از مجموع حدود ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار تردد ثبت شده، حدود ۱۸۷ هزار انواع تخلفات رانندگی ثبت شده که در همین راستا از تخلف بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت تجاوز از سرعت مجاز در این بازه، ۵۸۶ مرتبه تکرار شده که نیازمند توجه ویژه و برخورد جدی از سمت نهادها و مسئولان ذیربط است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: اطلاعات دوربین‌های ثبت سرعت جاده‌ای استان نشان می‌دهد به ترتیب محورهای باغین- کرمان با ۱۹ درصد، شهربابک- انار با ۶ درصد، رفسنجان- انار با پنج درصد، راور- مشهد و کرمان- رفسنجان هرکدام با سه درصد بیشترین تخلف سرعت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: بیشتر از ۹۰ درصد تخلفات توسط وسایل نقلیه شخصی صورت گرفته و ناوگان سنگین و نیمه سنگین به ترتیب کامیون‌های کشنده و اتوبوس‌ها با درصد خیلی کمتری در جایگاه بعدی قرار دارند.

عبداللهی در پایان سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ را بهترین و آسان ترین راه برای دستیابی مردم به اطلاعات وضعیت راه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: شماره‌های تماس ۲۰۰۰۱۴۱ و ۱۰۰۰۱۴۱ نیز به عنوان سامانه پیامکی به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • ترددهای جاده‌ای بین استانی ۱۱درصد افزایش یافت
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند