Web Analytics Made Easy - Statcounter

"آکشی کومار" ستاره سینمای بالیوود 9 سپتامبر 1967 به دنیا آمد. وی در هندوستان به جکی چان بالیوود مشهور است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۷۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد

مدافع هلندی اینتر می‌خواهد به منچستریونایتد ملحق شود

طرفداری | دنزل دومفریز هنوز بر سر تمدید قراردادش با اینتر به توافق نرسیده و ممکن است در تابستان پیش رو، به فروش برسد. در حالی که دومفریز می‌خواهد دستمزدش به ۵ میلیون یورو افزایش پیدا کند، اینتر توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد و امیدوار است که با فروش مدافع هلندی، چیزی نزدیک به ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو درآمد کسب کند. گفتنی است قرارداد دومفریز با نراتزوری تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد در تابستان پیش رو استقبال می‌کند. دومفریز قبلا هم مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته بود و در صورتی که اریک تن هاخ روی نیمکت اولدترافورد باقی بماند، احتمال اینکه سران یونایتد بار دیگر برای خرید این بازیکن ۲۸ ساله اقدام کنند، زیاد است. در پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر، چند باشگاه میانه جدولی لیگ برتر با دنزل دومفریز تماس گرفته بودند اما این مدافع با وجود علاقه به بازی در انگلیس، پیشنهاد آن‌ها را رد کرده بود. با این حال، دومفریز امیدوار است تا با چراغ سبز نشان دادن به منچستریونایتد، رویای خود برای حضور در لیگ برتر را برآورده کند.

گفتنی است دنزل دومفریز در فصل جاری 34 بازی برای اینتر انجام داده و موفق به ثبت آمار ۳ گل و ۶ پاس گل شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • ربات اپتیموس در کارخانه تسلا مشغول به کار شد
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • (ویدئو) پوست الکترونیکی که دقت لمس آن درست مانند پوست انسان است!
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)