Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ستاد برگزاری جشنواره زیبایی اسب اصیل ترکمن در تازه قلعه گفت: جشنواره زیبایی اسب اصیل ترکمن در روستای مرزی تازه قلعه از توابع شهرستان راز و جرگلان برگزار می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۷۹۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران گفت: مجموعه جشنواره‌های متنوعی در بوستان لاله مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدامین توکلی‌زاده در بازدید از ویژه برنامه «شهر رمضان» در بوستان لاله اظهار کرد: تلاش شهرداری تهران جذب سلایق مختلف مردم با برگزاری برنامه‌های متنوع میدانی است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امسال این توفیق حاصل شد تا شاهد قرین شدن دو بهار باشیم. بهار طبیعت و بهار قرآن به مناسبت این تقارن و میمنتی که به وجود آمده، تلاش می‌کنیم تا نشاط معنوی متفاوتی را همراه با همه شهروندان تهرانی تجربه کنیم. وقایع و رخدادهای متنوعی در ویژه برنامه «شهر رمضان» طراحی شده تا بتواند از اقشار مختلف مردم میزبانی کند و لحظات شاد و معنوی را برای همه خانواده‌ها به وجود بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های میدانی در بوستان‌ها و مکان‌های مهم شهر تهران افزود: مدیریت شهری تجربه بسیار خوبی را در 2 سال گذشته داشته است که از آن جمله می‌توان به برگزاری ویژه برنامه «محرم شهر»، «دهکده‌های المپیک»، «نوروزگاه‌ها» و ... اشاره کرد.

توکلی زاده افزود: در این برنامه‌ها رخدادهایی برای مخاطبان طراحی شده تا بتوانند همراه با خانواده‌شان برای ساعاتی سرگرم شوند.

"افطاری در افطارخونه طهران" + تصاویر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران خاطرنشان کرد: پارک لاله به عنوان یکی از بوستان‌های اصلی و دیدنی شهر تهران، امسال به عنوان مرکز برنامه‌های نوروزی و رمضانی شهر تهران انتخاب شده است. مجموعه جشنواره‌های متنوعی در این بوستان مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم. جشنواره‌ بازی‌های الکترونیک، جشنواره غذای اقوام، برنامه‌های متنوع ورزشی، حضور شخصیت‌های محبوب تلویزیونی، موسیقی سنتی اقوام و ... از جمله همین برنامه‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برقرار خواهد بود.

براساس این گزارش، ویژه برنامه «شهر رمضان»، هر شب پس از افطار در بوستان لاله شهر تهران برقرار است و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و بازی برای رده‌های سنی مختلف به همت شهرداری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زیبایی و طنین صدای تاریخ در پشت قلعه آبدانان
  • برگزاری دوّمین جشنواره قرآنی درارومیه
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کاشت
  • شهرداری بجنورد ۵۰ هزار درخت کشت کرد
  • برگزاری جشنواره المان های نوری در مشهد+ تصاویر
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • برگزاری جشنواره‌های متنوع در بوستان لاله تا پایان ماه رمضان