Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@11:43:29 GMT

سوء تدبیر عوامل عربستان، موجب بروز واقعه منا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۸۱۳۶۷۳

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: عوامل اجرایی دولت عربستان با سوء تدبیر خود نقش اصلی را در بروز واقعه اسف‌بار منا بر عهده داشته‌اند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۱۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر و معلمان مدرسه شبانه روزی سعادت شهرستان دیلم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری شهید راه تدبر و تفکر است و هر مطلبی که این شهید در گذشته نگاشته است امروزه نیز در همه محافل و مدارس مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم منزلت و جایگاه معلم در اجتماع را رفیع خواند و اظهار داشت: شما عهده دار مسئولیتی هستید که هم می‌تواند خانواده و هم اجتماع را تحت تأثیر قرار دهد و مسئولیت سنگین‌تری که بر دوش شما قرار دارد تقویت باورهای دینی و ارزشهای اسلامی در دانش آموزان است.

فرماندار دیلم خاطر نشان کرد: رسالت شما معلمان بسیار مهم و تأثیر گذار است و آموزش و پرورش از مهمترین نهادهایی است که تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آن است.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگیان بزرگترین خدمت را نسبت به اجتماع خود انجام می‌دهند یادآور شد: معلمان با تلاش و زحمت خالصانه نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می‌کنند و همه ما مسئولان قدردان آنها هستیم.

کد خبر 6094205

دیگر خبرها

  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • هشدار مشاور قالیباف درباره بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده در کف خیابان؟!
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • مسکن‌ها؛ مهم‌ترین علت بروز سردرد‌های میگرنی!