Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجه الاسلام گواهی اظهار کرد: تردیدی نداریم که آل‌جهود هم در آینده‌ای نزدیک به سرنوشت صدام، حسنی نامبارک و حاکمان زورگوی دیگر دچار خواهند شد و کسانی که منافقین را....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۱۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگویی به صدور مصوبه آتش‌بس غزه اشاره کرد و افزود: ظالمان جهان به مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کنند و این نشان‌دهنده روح درندگی نظام استکبار جهانی است و باید برای مردم مسلمان جهان درس عبرت باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استکبار جهانی متحد شده تا مردم مسلمان غزه و فلسطین را به شهادت برساند، زندگیشان را به تاراج ببرند و آنها را آواره کند؛ شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که مردم غزه برای تهیه نیاز‌های اولیه غذایی و درمانی نیز در مضیقه هستند.

خسروپناه به وضعیت اسف‌بار و پیچیده غزه اشاره و افزود: استکبار جهانی در تلاش است تک‌تک کشور‌های اسلامی را خوار و ذلیل کند تا نامی از اسلام باقی نماند.

وی گفت: همانگونه که اروپایی‌ها برای حفظ خود اتحادیه‌ای تشکیل دادند و کشور‌های اسلامی نیز باید این اقدام را انجام دهند و از امنیت و منافع کشور‌های اسلامی دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی! - یک جامعه شناس: توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت؛ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • روز قدس فرصتی برای کنار زدن نقاب های دروغین استکبار است
  • نبرد نابرابر جبهه اسلام و استکبار در فلسطین جریان دارد
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • پیامبران بزرگترین دشمن حاکمان مستبد بودند
  • پاسخی به درخواست یک روزنامه در مورد کاظم صدیقی/ توصیه به «برخورد مؤمنانه» زمانی اعتباری داشت/ اکنون آن‌که توصیه می‌کند، بیشتر به چوپان دروغگو می‌ماند!
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود