Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هماهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: پیگیر حل مشکلات زیست محیطی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار هستیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۲۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  نورانیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: روز جهانی زمین پاک هر ساله در ۲۲ آوریل در تمام دنیا برگزار و به همه مردم روی زمین یادآوری می‌شود که نباید سیاره خود “زمین” را فراموش کنند و به فکر حفظ آن باشند، از این رو به مناسبت گرامیداشت این روز مراسمی با حضور مسئولین، اصحاب رسانه، هنرمندان و تشکل‌های محیط زیستی در پناهگاه حیات وحش شیرکوه برگزار شد.

 

وی افزود: روز زمین پاک را باید یک جنبش محیط زیستی تلقی کرد تا همگان از اهمیت زمین و مزایای بی بدیل آن و گام‌هایی که می‌توانند برای حفظ آن بردارند آگاه شوند. 


نورانیان  گفت: زمین پاک، فرصتی برای افزایش آگاهی و آموزش شهروندان درباره مسائل زیست‌محیطی و ترویج فرهنگ پاسداری از زمین و طبیعت خداست تا بتوانیم برای حل بحران تغییرات آب و هوایی، آلودگی پلاستیکی و حفظ گونه‌های گیاهی و جانوری مشارکت کنیم. 


در ادامه مراسم پاکسازی از منطقه حفاظت شده شیرکوه انجام شد و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد ضمن قدردانی از حاضرین برای شرکت مراسم گرامیداشت روز زمین گفت: پاک نگه داشتن محیط و ترویج این فرهنگ با هدف زندگی در محیط‌های عاری از زباله و آلودگی جز با مشارکت و حضور اقشار مختلف مردم امکان پذیر نمی‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است
  • بزرگ‌ترین معضل زیست‌محیطی قم فاضلاب است