Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای مواجهه رهبری با دختری که سگی در آغوش داشت/ پرسیدند اسم سگت چیست؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۲۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ترخیص و سلامتی فردی که مورد تهاجم خرس قرار گرفته بود، خبر داد و گفت: حمله یک قلاده خرس در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول به آسیب‌دیدگی یکی از عشایر منطقه منجر شده بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، به نقل از روابط عمومی اورژانس دزفول، رضا معمارزاده سه‌شنبه شب با اعلام این خبر گفت: فرد مصدوم به درمانگاه شهدای سردشت دزفول منتقل شده و از آنجا توسط آمبولانس مستقر در درمانگاه، به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ضمن اشاره به وضعیت جسمی این مرد 60 ساله افزود: فرد مصدوم با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول به تشریح نکات آموزشی در زمان مقابله با خرس پرداخت و گفت: حفظ خونسردی و آرامش در صورت مواجهه با خرس، پرهیز از حرکات ناگهانی و اجتناب از حرکت‌هایی که موجب تحریک حیوان می‌شود، از جمله مواردی است که در مواجهه با خرس باید رعایت کرد.

وی افزود: عشایر حاضر در مناطق پرخطر شهرستان دزفول باید ضمن دریافت مجوز حمل ابزارهای دفاعی مانند اسپری دور کننده حیوانات درنده از دستگاه‌های متولی، از وسایل دفاعی مانند اسپری فلفل یا سلاح‌های غیرکشنده و مجوزدار برای دفاع خود در صورت مواجهه با حیوانات وحشی استفاده کنند.

معمارزاده تاکید کرد: در صورت مواجهه با خرس بهتر است افراد به جای مبارزه با حیوان، ضمن حفظ آرامش، بدون حرکت تا دور شدن خرس در محل باقی بمانند.

به گزارش تسنیم، مناطق کوهستانی بخش سردشت و شهیون دزفول به دلیل وجود جنگل‌های متراکم، زیستگاه حیوانات وحشی گونه‌های مختلف است و این موجب شده تا چند مورد حمله حیوانات وحشی به اهالی و احشام این منطقه طی سال‌های گذشته ثبت شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت