Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: اداره بهزیستی شهرستان قرچک آماده دریافت نذورات عید سعید قربان جهت توزیع بین نیازمندان و خانواده‌های معلولان است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۲۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت روانشناس و مشاور به همت انجمن دانشجویی روانشناسی و مشاوره و کانون‌های دانشجویی راه سبز و فرداد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر و اداره بهزیستی شهرستان شبستر و با حضور دانشگاهیان و فعالان حوزه سلامت و بهزیستی این شهرستان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علی رضاپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این مراسم توجه به هویت و شکوفایی آن را مهم‌ترین مسئله بشر برشمرد و اظهار کرد: اگر درگیر مسئله اصلی خودمان نباشیم و به دنبال مسائل فرعی برویم پاسخی که دریافت خواهیم کرد نیز پاسخ‌های فرعی و نه چندان به درد بخور خواهد بود. این مسئله شناسی و موضوع شناسی زمینه‌ای است که باید در مورد آن خیلی دقت کنیم.

وی افزود: زمانی در تشخیص مسئله خطا داریم و اولویت دست چندم به عنوان اولویت‌های ضروری و اصلی قلمداد می‌شود، زمانی فضای رسانه‌ای و جامعه آدرس غلط می‌دهد و ما را در مسیری پیش می‌برد که به دور از مسئله اصلی است که این دردسرساز خواهد شد. چه بسا تعمد‌هایی هم در این مورد وجود دارد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر بیان کرد: خود شکوفایی مسئله مهم همه انسان‌هاست که اگر دغدغه اصلی کسی این نباشد به سراغ مسائل فرعی پیش خواهد رفت. هویت در لایه‌های مختلف آن (خانوادگی، بومی و ملی) یکی دیگر از مسائل اصلی و مهمی است که اگر هدف گذاری درستی انجام ندهیم آموزه‌های دانشگاه و آموزه‌های جامعه به در بسته خواهند خورد.

رضاپور اضافه کرد: به دلیل اینکه با یک مبنایی این موارد را بررسی می‌کنیم که راه به جایی ندارد؛ اگر مسئله درست تشخیص داده نشود تبعات خیلی زیادی دارد و این کار روانشناسان و مشاورین است که ما را مسئله شناس کرده و همزمان، حل مسئله را به ما یاد بدهند. انتظار از استادان روانشناس و مشاوران در شرایطی که جامعه به آنان روی آورده و مطالبه ارائه طریق می‌کند این است که پاسخگوی این نیاز اساسی جامعه باشند.

به گزارش آنا، در ادامه این مراسم استادان رشته روانشانسی ومشاوره و معاونت پیشگیری بهزیستی استان آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه علم روانشانسی و مشاوره واهمیت آن در زندگی روزمره و جامعه در جمع دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه‌های شهرستان شبستر به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند