Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:38:44 GMT

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۸۵۸۵۰۱

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم به عنوان دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها انتخاب شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۵۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برپا شدن علم عدالت‌خواهی علیه ظلم‌ستیزی در دنیا گفت: آنچه امروز در دنیا رخ می‌دهد با نگاه ویژه و خاص به مبانی و نظریه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - در خبرگزاری دانشجویان ایران حضور یافت و با خبرنگاران به گفت‌وگو نشست.

در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین حمید شهریاری از خبرگزاری دانشجویان ایران، محمدمهدی خیرجو -مدیرعامل ایسنا- با اشاره به نگاه ایسنا به تقریب مذاهب و ادیان گفت: همه مذاهب به ویژه ادیان ابراهیمی جایگاه ویژه‌ای در انتشار و پوشش اخبار در ایسنا داشتند و دارند. در سیاست‌های جدید خبرگزاری نیز تعریف شده است که هرچه بیشتر به موضوع اشتراکات و فعالیت حول محور این اشتراکات توجه کنیم. 

او افزود: همه ادیان الهی و مذاهب نقطه و موضوع مشترکی به نام پرستش دارند که می‌توان در این‌ رابطه سخن گفت و محتواهای زیادی تولید کرد. همین هم باعث می‌شود که موارد انسانی و مکارم اخلاقی در اکثر مذاهب مشترک باشد. نگاه ما این است که تا می‌توانیم در این راه تلاش کنیم تا افراد، بیشترین توجه را به اشتراکات داشته باشند. دشمن بسیار درصدد است که با تفرقه و اختلاف‌افکنی و تهییج تعصبات قومی و مذهبی، کار را به جایی برساند که افراد نتوانند در کنار هم به راحتی زندگی کنند و راه برای دخالت بیگانگان باز شود. 

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین شهریاری نیز با بیان اینکه آن چیزی که امروز در دنیا رخ می‌دهد نگاه ویژه و خاص به مبانی و نظریه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نقش مقاومت در از بین بردن استکبار جهانی بسیار چشمگیر است.

او افزود: امروز عَلَم عدالت‌خواهی علیه ظلم‌ستیزی به پا شده است. اتفاق مهمی که در هفته‌های اخیر در دنیا رخ داده حضور دانشجویان و دانشگاهیان در این عرصه تمدنی است و ویژگی بارز و متمایز این گروه حقیقت‌جویی و آرمان‌خواهی است.

مشروح این گفت‌وگو در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند