Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس‌جمهور سابق افغانستان گفت که جنگ افغانستان در راستاي اهداف و منافع کشورهاي خارجي تشديد شده و مردم افغان قربانيان اصلي اين جنگ هستند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۵۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد

با حکم قاضی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از رفتن به زندان جان به در برد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری نیوز وان خبر داد، یکی از قضات دادگاه عالی با صدور حکم خود اجازه ادامه حضور نتانیاهو را در مقام خود به رغم دادخواست تقدیم شده مربوط به تضاد منافع ابقا کرد.

به نوشته این رسانه، 28 نفر از شخصیت‌های اسرائیلی از جمله اساتید دانشگاه و اقتصاد دان برجسته اسرائیلی با تقدیم دادخواستی به دادگاه عالی اسرائیل اعلام کردند بین مدیریت جنگ شمشیرهای آهنین و پرونده شخصی نتانیاهو به عنوان یک متهم جنایی، تضاد منافع وجود داشته و وی باید فورا برکنار شود.

چند رسانه دیگر عبری زبان هم با اشاره به این خبر افزودند: این حکم در حالی صادر شد که درخواست کنندگان دلایل مبرهنی دال بر ارتباط طولانی شدن جنگ با درخواست نتانیاهو برای تعویق محاکمه‌اش ارائه کرده و اعلام کردند که این امر نماد تضاد منافع است اما قاضی دادگاه با حکم خود در واقع به نخست وزیر اجازه داد به رغم متهم بودن به ارتکاب جرم همچنان در راس مقام اجرایی باقی بماند.

این دومین دادخواستی است که شخصیت‌های علمی و اقتصادی اسرائیلی برای برکناری نتانیاهو از قدرت تقدیم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی می‌کنند.

حدود یک ماه پیش نیز تعداد دیگری از سرمایه داران و دانشگاهیان اسرائیلی درخواست مشابهی را ارائه کرده بودند.

این رسانه‌ها خبر دادند، با وجود آنکه قضات به وجود تضاد منافع در این امر رسیدند اما ترجیح دادن این مسئله را از طریق دریافت تعهد کتبی از نتانیاهو در رابطه با احترام با قانون تضاد منافع حل کنند.

گفتنی است از یک سال پیش دادخواست‌های مشابهی علیه نتانیاهو به دادگاه ارائه شده و تاکید می‌شود تلاش نتانیاهو برای تغییر قوانین قضائی هم در راستای منافع خویش بوده و اقدام وی نیز در چارچوب تضاد منافع قرار دارد.

ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شدعضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیسترکوردی که نتانیاهو ثبت کرد

در صورتی که دادگاه حکم به تضاد منافع و برکناری نخست وزیر می داد، رفتن نتانیاهو به زندان امری حتمی می بود.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)