Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@17:11:15 GMT

زندگی دشوار مادران شاغل + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۸۷۹۶۵۲

بسیاری از زنان شاغل فرزندان کوچک دارند. اغلب آنها فرزندان خود را یا در مهد کودک ، یا پیش مادربزرگ یا به دست پرستار سپرده و عازم محل کار می....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۷۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود، گفت: معلمان باید دین خود را به دانش آموزان و جامعه ادا کنند و در جهت راهنمایی و ارشاد آنها اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در مراسم تقدیر از پیشکسوتان و معلمان برگزیده مجتمع خاتم الانبیاء با تبریک روز معلم و قدردانی از معلمانی که در مسیر تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم تلاش می کنند، اظهار کرد: معلم رسالتی دارد که این رسالت، هدایت و ارشاد است و علاوه بر تعلیم، تربیت را نیز باید مدنظر داشته باشد و این دو را با هم جلو ببرد. 

وی عنوان کرد: اگر تعلیم و  تربیت به عنوان دو بال انسان با هم جلو بروند و آنگاه انسان به کمال خواهد رسید. 

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر امروز بسیاری از انسان‌ها از حرکت در این مسیر جا مانده اند، به این دلیل است که تعلیم و تربیت همزمان حرکت نمی‌کنند ضمن اینکه هدف زندگی را نیز فراموش کرده ایم در حالی که اگر هدف زندگی روشن شود، سبک زندگی خود مشخص می‌شود. 

 ناصری با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید بیان کرد: خداوند تمام عالم و هر آنچه در این عالم موجود است را برای بشر خلق کرده بنابراین جهان آفرینش هدف دارد و هدف آن رسیدن بشر به کمال الهی است. 

وی با بیان اینکه یکی از راه های رسیدن به کمال، کسب رضایت الهی و حرکت در مسیر الهی است، عنوان کرد: باید هر حرکتی که انجام می‌دهیم فقط به خاطر خدا باشد و فقط رضایت خدا را مدنظر داشته باشیم. 

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود، افزود: معلمان باید دین خود را به دانش آموزان و جامعه ادا کنند و در جهت راهنمایی و ارشاد آنها اقدام کنند. 

ناصری با بیان اینکه دانش آموزان باید با خدا مأنوس شوند، تاکید کرد: همه ما در برابر فرزندان این مرز و بوم وظایفی داریم که باید به درستی آن را انجام دهیم و بدانیم که کودکان، بندگان معصوم خدا هستند و والدین و معلمان هر کدام به سهم خود وظایفی در زمینه تربیت آنها داریم. 

وی تصریح کرد: باید ارزش های این کودکان را شکوفا و استعدادهای آ‌نها را کشف کنیم نه اینکه آنها را در فضای مجازی به حال خود رها کنیم تا دشمنان هر گونه که خود صلاح می دانند از آنها بهره برداری کنند. 

امام جمعه یزد یادآور شد: نقش معلمان در واقع همان نقشی است که خداوند متعال از حضرت موسی(ع) طلب کرد و از او خواست تا خدا را به نحوی به بندگانش معرفی کند که بندگان، دوستدار و محب الهی شوند. 

وی تاکید کرد: معلم شدن سعادت می خواهد و افتخار بزرگی است و باید مراقبت کنیم معلمی باشیم که حرکت او مورد قبول و رضایت درگاه احدیت است.  

فرمانده سپاه الغدیر نیز در این مراسم با اشاره به دغدغه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در زمینه تقویت تفکر، تعقل و تدین در مدارس و نقش موثر معلمان در این زمینه اظهار کرد: تلاش ما در مجتمع آموزشی خاتم الانبیاء، جذب معلمانی با این ویژگی و حرکت در مسیر رفع دغدغه نماینده ولی فقیه در استان یزد است. 

سردار حسین زارع کمالی با اشاره به محورهای مدنظر رهبر معظم انقلاب در مورد معلمان عنوان کرد: همه ما قدردان تلاش های معلمان هستیم و امیدواریم معلمان در زمینه رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب گام بردارند. 

در این مراسم از معلمان برگزیده و پیشکسوتان مجتمع خاتم الانبیاء یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • واریز ۲ میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم
  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • فضای مجازی سبب شده تا از تربیت فرزندان غفلت شود
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • چرا تل آویو در جنگش شکست خورد؟/ نکته‌ای که هضمش دشوار است
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است