Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-26@23:15:09 GMT

اوباما، پوتین را با صدام مقایسه کرد!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۸۸۲۸۰۹

رئیس‌جمهوری آمریکا میزان محبوبیت ولادیمیر پوتین در روسیه را با میزان محبوبیت صدام در عراق در دوران بعث مقایسه کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۸۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • دفاع جانانه کارشناسان عرب از ایران: صدام را به خاطر بیاورید!
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟