Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پروژه‌های صنعتی ایران (سهامی عام) در راستای توسعه‌ی فعالیت‌ها، از سرمایه‌های انسانی متخصص و علاقه‌مند به رشد و یادگیری، ... نوشته استخدام مسئول دفتر در شرکت پروژه‌های صنعتی ایران،سهامی عام....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۸۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد

مهندس نرم‌افزار فعلی گوگل که به‌صورت خودآموز برنامه‌نویسی را یاد گرفته است، توضیح می‌دهد که چگونه تصمیم گرفت تغییر رشته دهد، وارد حوزه علوم کامپیوتر شود و از شرکت‌های بزرگ پیشنهاد شغلی دریافت کند. او رزومه‌ای را که با کمک آن از متا، اوبر و گوگل پیشنهاد شغلی دریافت کرده بود، به اشتراک گذاشته است و می‌گوید که اگر امروز به‌دنبال کار می‌گشت، چه تغییراتی در آن ایجاد می‌کرد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، «ساهیل گابا» داشت از مقطع کارشناسی رشته مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل می‌شد که متوجه جذابیت‌های رشته علوم کامپیوتر شد. او در طول یک تابستان برنامه‌نویسی یاد گرفت و بعد برای استخدام در شرکت‌های بزرگ اقدام کرد، اما موفق نبود.

به گزارش دیجیاتو، گابا درنهایت به استخدام یک شرکت فین‌تک کوچک در شیکاگو درآمد اما به این نتیجه رسید که در این جایگاه شغلی جدیدترین مهارت‌های نرم‌افزاری را یاد نمی‌گیرد؛ بنابراین زمان خود را به یادگیری فناوری‌های جدیدتر و بهبود مهارت‌های خود در مصاحبه‌های شغلی اختصاص داد.

گابا پس از دو سال فعالیت در آن شرکت در شیکاگو و ردشدن در صدها مصاحبه، بالاخره توانست در آمازون استخدام شود. 18 ماه بعد، او از متا، اوبر و گوگل پیشنهاد شغلی دریافت کرد. درنهایت او با حقوق سالانه 300 هزار دلار در 29 سالگی به گوگل پیوست. در ادامه رزومه گابا مربوط به سال 2021، یعنی زمانی که او در گوگل به استخدام درآمد را می‌بینید.

رزومه‌ای که به استخدام این مهندس نرم‌افزار در گوگل منجر شد

این رزومه به گابا کمک کرد تا نظر مثبت سه شرکت بزرگ را جلب کند، اما او می‌گوید اگر امروز می‌خواست آن را برای شرکت‌ها بفرستد، چند قسمتش را تغییر می‌داد.

تأکید بر تجربیات، نه مهارت‌ها: او می‌گوید این رزومه را قبل از پیوستن به آمازون ساخته بود و چون تجربه زیادی نداشت، در ابتدا به مهارت‌های خود اشاره کرده بود. او می‌گوید تجربه‌ها اهمیت بیشتری دارند؛ هرچند اشاره به مهارت‌ها هم لازم است.

تمرکز روی دستاوردهای جدید: گابا مدعی است که تأکید بر دستاوردهای دوران دانشگاه را حذف می‌کرد. افتخاراتی که بسیار قدیمی هستند، اکنون دیگر چندان به‌چشم نمی‌آیند.

سادگی زبان: گابا می‌گوید اکنون برای اشاره به دستاوردهای خود از کلام ساده‌تر و آسان‌تری استفاده می‌کرد. او قبلاً سعی کرده بود مخفف‌های جذابی را در رزومه خود بیاورد، اما حالا باور دارد که این کار می‌تواند باعث ایجاد فاصله بین شما و کارفرما شود.

بااین‌حال، ساهیل گابا اعتقاد دارد که بخش‌هایی از این رزومه نیز همچنان خوب هستند و نیازی به تغییر ندارند.

عدم تمرکز بر تحصیلات: گابا می‌گوید اگرچه افراد برای دریافت مدارک دانشگاهی تلاش زیادی می‌کنند، اما این مدارک برای کاری که در بازار انجام خواهد شد، اهمیت چندانی ندارند. او بخش تحصیلات را در سمت راست رزومه خود قرار داده بود، چون در رزومه‌های انگلیسی اکثر افراد ابتدا سمت چپ صفحه را نگاه می‌کنند.

تفریحات: گابا مدعی است که در بخش تفریحات نیز تغییری ایجاد نمی‌کند، چون این قسمت می‌تواند مبحث خوبی برای شکستن یخ‌ها در حین مصاحبه باشد. همچنین اگر بخشی از تفریحات شما با کار آینده‌تان همپوشانی دارد، اشاره به آن می‌تواند حائز اهمیت باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی