Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:اعضای گروه دنگ شو در نشستی برنامه های آتی این گروه موسیقی را تشریح و انتشار سه آلبوم جدید، آمدن میلاد باقری به عنوان خواننده و علی میرمحمدی را....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۸۹۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی در تیرماه سال جاری در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه‌های کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه‌های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپ‌های موسیقی، ناشران کتاب‌های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه‌های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت‌های صنفی این حوزه در سال باشد.

جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دی‌ماه سال گذشته برگزار شد، برنامه‌ریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.

او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند