Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخن‌روز مطبوعات کشور؛ دروغ‌پردازي با هدف ارتباط برقرار كردن در خليج‌فارس/ فریب در سایه آتش‌بس فرضی!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۹۳۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم رگبار باران و رعدوبرق در مناطقی از کشور گفت: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و جمعه نیز شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و بعضی مناطق واقع در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی مناطق رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز بیشینه بارش در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود و پنجشنبه در بعضی نقاط شرق، جنوب شرق و جنوب، بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شرایط مذکور روز جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه و یکشنبه در بعضی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و جمعه نیز شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، ابری در صبح بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۱۸ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۳ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 745310

دیگر خبرها

  • با دروغ‌پردازیِ قتل یک دختر می‌خواهند اهمیت «وعده صادق» را به حاشیه برانند
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۹ فروردین
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارتباط بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی مسدود شده است
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۸ فروردین
  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۲۷ فروردین