Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است هر چه‌ سریع‌تر فشارهای موجود بر روی بازیکنان این تیم بر طرف شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۹۴۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، با اشاره به شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، گفت: تردد‌های ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه ترددشماری استان ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۶۴۰ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱ درصدی تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی افزود: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۸۶ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۴۵۰ هزار و ۵۵۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

جلال زاده گفت: در این مدت تعداد ۲۷۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان و ۲۷۱ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.

به گفته وی همچنین از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی از محور‌های خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح نوروزی سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است و بیشترین تردد استان در محور‌های بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه، قاین – گناباد و فردوس_بجستان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۳ هزار و ۹ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان انجام شده و پاسخ داده شده است.

جلال زاده همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر در کنار سایر نیرو‌های امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، افزود: از هم‌وطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودرو‌های شخصی را رعایت و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

به گفته وی مسافران نوروزی قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • جلال بدیعی که بود؟
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟