Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:23:13 GMT

احداث شهرک تفکیک و بازیافت زباله در بروجن

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۸۹۴۲۵۹۷

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از احداث شهرک تفکیک و بازیافت زباله در شهرستان بروجن خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۹۴۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک مسکونی کارمندان در البرز احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در جلسه قرارگاه مسکن استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، پس از ارائه گزارش اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص طرح توسعه سواحل مکران گفت: البرز به عنوان یکی از استان‌های معین طرح سواحل جنوبی مکران باید طرح و برنامه دقیقی با هدف جذب سرمایه گذاران، ایجاد بسترهای اشتغال و ساخت واحدهای مسکونی در دستور کار داشته باشد.

وی مطرح کرد: یکی از طرح‌های مناسب و کارشناسی شده ایجاد و احداث ۲۷ شهرک ساحلی جدید بوده که هدف‌گذاری ایجاد آن انجام شده است. بر این باور هستیم که برای ترغیب جمعیت و سرمایه گذاران، ابتدا باید زیرساخت‌های اقتصادی و بسترهای اشتغال فراهم شود. مکان یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در چهار استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی انجام شده است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این طرح هم‌پیوندی با استان‌های فاقد ساحل محسوب می‌شود و البرز نیز جزو ۱۱ استان معین این طرح به شمار می‌رود، عنوان کرد: استان‌های معین می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و مشروط به بهره برداری حساب شده و برنامه ریزی در جهت جذب سرمایه گذاران، ارزش افزوده حاصله را به استان خود منتقل کنند.

عبداللهی بیان کرد: مشاغل دریاپایه همچون پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو در خشکی در برخی نقاط این سواحل، توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد و برای ورود به این طرح باید طی نشست‌های تخصصی، تصمیم گیری مناسبی شود.

وی با اشاره به الحاق ۵۰۰ هکتار زمین به شهر جدید مهستان گفت: این ظرفیت باید در راستای نهضت ملی مسکن و عمل به تعهدات این بخش مورد بهره برداری قرار گیرد. وضعیت انشعابات و زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن که از گذشته باقی مانده و در تعاقب آن بخشی که در قالب نهضت ملی مسکن پیش بینی شده با برگزاری جلسه و بازدیدهای میدانی، بررسی شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اکنون حدود ۴۰ واحد با مشکلات و موانعی از گذشته در استان وجود دارند که باید در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع موانع آنها اقدام شود. ایجاد شهرک مسکونی کارمندان در دستورکار استان است و به دنبال اراضی مناسب جهت تحقق این امر هستیم.

کد خبر 6083608

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • روزانه ۲۳ تن زباله های پلاستیکی در ایلام تولید می شود
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • ادعای رسانه عبری: احداث شهرک‌ها در نوار غزه آغاز شده است
  • ۵۰ درصد از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در قم قابلیت دفن مستقیم ندارند
  • شهرک مسکونی کارمندان در البرز احداث می‌شود
  • جمع آوری روزانه ۷۰۰ تن زباله و پسماند خانگی در قم
  • تبدیل اراضی کشاورزی کهریزک به کارگاه‌های تفکیک پسماند