Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شازند گفت: در شهرستان شازند در سال ۹۳ کشت کلزا وجود نداشته و در سال گذشته ۵۰ هکتار از اراضی، زیر کشت کلزا رفت و تعهد امسال....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۹۵۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از تثبیت مالکیت و حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و منابع طبیعی استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: برای ۹۹ درصد عرصه‌ها، سند رسمی مالکیت صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده، امروز _ پنجشنبه نهم فروردین_ در شورای حفظ حقوق بیت‌ المال در اراضی ملی و منابع طبیعی خراسان‌شمالی اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های انجام شده طی سال ۱۴۰۲، مالکیت دو میلیون و ۶۶۲ هزار و ۱۹۳ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان، در بانک جامع کاداستر (حدنگار) تثبیت شد.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز استان خراسان‌شمالی در اجرای طرح جامع حدنگار، خاطرنشان کرد: در این راستا برای دو میلیون و ۶۳۴ هزار و ۸۹۹ هکتار از اراضی یاد شده سند رسمی مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: این میزان معادل ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی این استان است.

براتی‌زاده گفت: این طرح در مساحت ۱۴۷ هزار و۲۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی و باغات سطح استان، معادل ۴۷/۳۷ درصد از مجموع این اراضی اجرا شده است.

کد خبر 739928

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • کشت گندم در ۵۹ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • نزدیک به ۵۷۶ هکتار اراضی ملی به بیت المال در گلستان بازگردانده شد
  • تجهیز ۲ هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری به آبیاری نوین
  • افزایش سطح زیر کشت دانه روغنی کلزا در سال زراعی جدید