Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه عرب نگاشت: ایران نباید دولت عربستان و مفتیان سعودی را بخاطر کشته شدن ۷ هزار نفر ناقابل سرزنش کند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۹۸۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر چهار شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن ۲۲ بهمن بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: کشوری که در حوزه تجهیزات تهاجمی و دفاعی پیشرفته باشد در مقابل تهدیدات دشمن محفوظ و دارای قدرت و بازدارندگی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به برخی از مؤلفه‌های قدرت اذعان کرد: لجستیک، تجهیزات پیشرفته، مدیریت دانش بنیان و موقعیت استراتژیک برخی از مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مقوله تعلیم و تربیت یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام در کشور است تصریح کرد: در نظام بین‌الملل هیچ کشوری در حوزه تعلیم و تربیت نظامی و انسانی در جایگاه بالای ایران نیست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، عقلانیت، ایمان و شهادت طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است که این مؤلفه‌های مهم سبب ایجاد قدرت و در پی آن باعث امنیت در کشور و منطقه می‌شود.

کد خبر 6094432

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند