Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ساماندهی مزارع سبزی و صیفی حاشیه مهرانه رود در کلانشهر تبریز خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۹۸۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رضا مقدم در بازدید از مزارع یونجه این شهرستان گفت: میاندوآب با وجود ۶۴ هزار رأس دام سنگین و ۴۰۴ هزار رأس دام سبک، یکی از قطب‌های مهم دامپروری استان محسوب می‌شود از اینرو کشت نباتات علوفه‌ای از جمله یونجه بمنظور تولید و تامین علوفه مورد نیاز احشام، از دیر باز در این شهرستان مرسوم بوده است و میاندوآب در تولید علوفه دارای رتبه استانی و کشوری است.

وی افزود: بر اساس الگوی کشت ارائه شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانغربی، امسال سطح زیر کشت محصول یونجه در شهرستان میاندوآب بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار است و بطور متوسط سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در این شهرستان تولید می‌شود.

مقدم یادآور شد: در راستای کنترل عوامل خسارتزا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستا‌ها و فضای مجازی، تاکنون در سطح ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع یونجه، عملیات تلفیقی مبازره با آفت سرخرطومی انجام گرفته است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت مزارع یونجه شهرستان، هدف از این بازدید را بررسی نتایج کنترل و کاهش جمعیت آفت سرخرطومی در این مزارع برشمرد.

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن یونجه در شهرستان میاندوآب
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • همه آمدند/ زنجیره انسانی از گلوگاه تا رامسر در حاشیه خزر
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت بر اثر سیلاب
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت توسط سیلاب
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • در حاشیه جلسه هیات دولت