Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته ی امامت و ولایت طی مراسمی به میزبانی بانک تجارت از سه اثر ادبی و هنری مرتبط با واقعه ی تاریخی غدیر رونمایی شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۰۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است

شیخ محمد عزیز حنیفی عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت استان فارس در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، تقریب و وحدت در زمان امام صادق(ع) را در بالاترین حد خود دانست و اظهار داشت: بزرگواران دین، همه در راه دین مبین اسلام گام برداشته اند؛ حقیقتاً این حرکت رضای الهی را در برداشت.

این عالم اهل ست تصریح کرد: هیچ اختلاف و تفرقه ای در زمان امام صادق(ع) وجود نداشت و به همین دلیل کسی از امام انتقاد نکرد و نتوانستند سخن و انتقادی به امام وارد کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیان کرد: آنان خدا را در انجام امورات خود می دیدند؛ زیرا این مسیر اصلی رضای الهی است که موجب احترام و نصرت الهی خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: ایشان بابرکت بودند، اهل سنت نیز بر اساس روش و سیره آن بزرگواران حرکت کرده اند زیرا همان مسیر قرآن و سنت رسول الله(ص) است؛ کسانی که این مسیر را پیموده اند پیرو واقعی آنان خواهد بود و در مقابل، هر گونه حرکت و کج راهی موجب خسران و نابودی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود