Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلاصه ای از مقایسه برخی از پارامترهای جنگ تحمیلی به روایت اینفوگرافی را در ادامه این خبر مشاهده می کنید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۳۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست

دکتر شاهین صادقی نسب ،استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی آورده است: هفته گذشته شاهد یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های نظامی علیه رژیم صهیونیستی در تاریخ اشغالگری صهیونیست‌ها بودیم.

حمله علیه رژیمی که خط مقدم غرب است و ایالات متحده می‌گوید از این رژیم دفاع بی‌چون‌وچرا و آهنین می‌کند، در عملیات وعده صادق شکست بدی خوردند.

در این عملیات آمریکا از همه متحدانش که قریب به ۲۰ کشور هستند، استفاده کرد تا با حمله همه‌جانبه سپاه مقابله کند.

حال اینکه عملیات با دقت تمام، چشمگیر، قدرتمندانه و با رعایت تمام قوانین اجرا شد به‌طوری‌که به کشور‌های منطقه هم از ۷۲ ساعت قبل اعلام کرده بودیم که این عملیات را انجام خواهیم داد.

از طرفی آمریکا، اسرائیل و تمام کشور‌های صنعتی دنیا در آرایش و آمادگی دفاعی بودند، بااین‌وجود بسیاری از پرتابه‌های ما به هدف خوردند.

در این حمله جمهوری اسلامی ایران از کلاهک‌های سبک برای موشک‌ها استفاده کرده و در واقع این حمله یک هشدار جدی بود که بگوییم ما می‌توانیم و هر زمانی که مورد تجاوز و تهدید قرار بگیریم آماده عملیاتی‌سازی این‌گونه حملات با شدت و قدرت بسیار ویرانگر هستیم.

باید به این مهم هم اشاره کنیم که موشک‌ها و پهپاد‌هایی که سپاه درست می‌کند به حدی است که قدرتمندترین و قوی‌ترین ارتش جهان که آمریکا است توان مقابله با آنها را ندارد.

کار ما در برابر این دشمن بسیار بزرگ و معجزه خودباوری بود اینکه ما می‌توانیم در برابر دشمنان بایستیم.

باید این را بدانیم که آمریکا امروز نیرو‌های نظامی کشورمان را به‌عنوان یک نیروی نظامی قدرتمند در جهان پذیرفته است و این نشان از مسیر درستی که سپاه و نظام در طی این دهه‌ها در حوزه نظامی در پیش گرفته است.

اینکه آمریکایی‌ها بعد از عملیات وعده صادق مقامات رژیم کودک کُش را از هرگونه عملیاتی برحذر می‌داشتند به‌این‌علت بود که دنیا دید که یک ابرقدرت نظامی در منطقه وجود دارد.

این عملیات یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های موشکی تاریخ بشریت بود که هیچ‌کدام از ابرقدرت‌های دنیا جرأت این کار را نداشتند.

در این میان باید گفت رمز موفقیت سپاه در زمینه موشکی و پهپادی شایسته‌سالاری و بهره‌مندی از افراد نخبه و علمی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • ز مشرق تا به مغرب گر امام‌ است، امیرالمؤمنین حیدر تمام‌ است
  • تولید سالانه ۳۸۰ میلیون تن زباله در دنیا
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند