Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آیین‌نامه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۴۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، توافق‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با هدف حمایت و اجرای پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه به منظور ایجاد اشتغال پایدار، حل مسائل و رفع چالش‌های مناطق‌محروم و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور، امضا شد.

این توافق‌نامه به منظور تحقق آبادانی و پیشرفت فناورانه مناطق کمتر برخوردار، تبلیغ و ترویج مفهوم وقف فناورانه، هم‌افزایی و توسعه همکاری‌های مشترک، بهره‌مندی از ظرفیت سامانه‌های تامین‌مالی جمعی، کمک‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ به منظور افزایش مشارکت‌های مردمی امضا شد.

موضوع این توافق‌نامه، تسهیل خرید کالا و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق، حمایت و اجرای پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه به منظور ایجاد اشتغال پایدار، حل مسائل و رفع چالش‌های مناطق‌محروم و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مبتنی بر ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور است.

از تعهدات کمیته امداد در این توافق‌نامه می‌توان به معرفی طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه، مشارکت ۵۰ درصدی در تامین‌مالی پروژه‌ها و طرح‌های معطوف به مددجویان، عقد قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور معرفی شده توسط دبیرخانه برنامه ملی آبادیران برای اجرای پروژه‌ها، ابلاغ این توافق‌نامه به واحدهای تابعه در راستای ترویج و بسترسازی مناسب به منظور مشارکت حداکثری مردم در تامین‌مالی پروژه‌ها و … اشاره کرد.

راهبری سامانه تأمین مالی جمعی آبادیران به منظور معرفی پروژه‌های آبادانی و پیشرفت فناورانه، احصاء فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور واجد شرایط برای پاسخگویی طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی و پیشرفت و معرفی آنها به کمیته امداد امام خمینی، تعامل با نهادهای متولی آبادانی و پیشرفت برای تعریف طرح و پروژه در سامانه تأمین مالی جمعی آبادیران، تعامل با نهادهای آبادانی و پیشرفت و شرکت‌های بزرگ برای تامین‌مالی پروژه‌ها و … از تعهدات دبیرخانه ملی آبادیران است.

در نهایت دفتر تأمین مالی هم مواردی همچون کمک مادی و معنوی به توسعه سامانه تامین‌مالی جمعی آبادیران و اولویت‌دهی و تسریع در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های ارائه دهنده کالا و خدمات در قالب این توافق‌نامه از طریق نهادهای حاکمیتی را متعهد شد.

کد خبر 6099604

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند