Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@20:53:28 GMT

سرانه مصرف آب در ایلام از میانگین کشوری بالاتر است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۰۴۴۷۲۹

ایلام - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در ایلام 260 لیتر بوده که این میزان نسبت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۴۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود

شهردار سنندج از افتتاح چندین پارک طی سال جاری در این شهر خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، شامگاه _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست با استاندار کردستان، فرماندار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری تولیدات عمرانی و فرهنگی را با حمایت مردم در سال جهش تولید در دستور کار دارد و از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی داخل استان نیز مصالح مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

وی افزود: شهرداری همچون سال‌های گذشته در بخش درون محله‌ای نسبت به احیای فضای سبز، نوسازی مبلمان شهری، آسفالت و لکه‌گیری اقدام کرده است و ۳۰۰ اقدام درون محله‌ای را در برنامه کاری خود دارد.

شهردار سنندج با اشاره به مناسب‌سازی معابر برای معلولان و افزایش سرانه فضای سبز در این شهر، خاطرنشان کرد: سال گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج انجام شده است و امسال دو میلیون مترمربع آسفالت را در برنامه داریم.

رشیدی از افتتاح فاز نخست پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک ۲۰ هکتاری نیشتمان، سه هکتاری نایسر و چهار هکتاری معلم نیز در سال جاری خبر داد و گفت: امسال ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود.

وی افزود: ساماندهی وانت‌های میوه‌فروشی که از جمله مطالبات مردم شهر سنندج بوده است از پانزدهم اردیبهشت آغاز خواهد شد و این وانت‌ها در ۱۰ نقطه ساماندهی می‌شوند.

شهردار سنندج تاکید کرد: در سال جاری بیش از پیش در خدمت مردم خواهیم بود و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 749913

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟