Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-08@03:05:37 GMT

بیمه محصولات سازه ای در کشور رقابت ایجاد می کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | کد خبر: ۹۰۵۰۱۹۶

عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر بیمه و برندسازی محصولات ساختمانی در کشور گفت: بیمه محصولات سازه و ساختمانی در کشور می تواند، رقابت در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۵۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه

امتداد - در دومین جلسه شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه در سال 1403 که روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور دکتر محمد مهدی عسگری رئیس پژوهشکده بیمه و اعضای این شورا در محل پژوهشکده بیمه برگزار شد، طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در ایران ارائه و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طرح پژوهشی «شناسایی و اولویت‌بندی محرک‌های توسعه تکافل در ایران» به روش کیفی تئوری زمینه‌ای و اولویت‌بندی با بکارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی فازی و طی ۶ ماه انجام خواهد شد و در آن «مهمترین محرک‌های توسعه صنعت تکافل در ایران» مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
این پژوهش به دنبال پاسخگویی به این سوال اساسی است که بر مبنای معیارهای مختلف، مهمترین محرک‌هایی که باعث توسعه تکافل می‌شوند کدامند و در حوزه سیاست گذاری و عملیات کدام یک از این محرکها از اولویت بیشتری برخوردار هستند.
از خروجی‌های مورد انتظار این پژوهش می‌توان به شناسایی و استخراج مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر توسعه تکافل در شبکه و صنعت بیمه ایران و اولویت‌بندی مهمترین محرک‌ها در توسعه تکافل از منظر خبرگان داخلی و خارجی مبتنی بر زیست‌بوم صنعت بیمه در ایران اشاره کرد.
شایان ذکر است در این نشست طرحنامه با موضوع «کشف تقلب بیمه‌ای از طریق به کارگیری الگوریتم‌های هوش مصنوعی (یادگیری عمیق، شبکه های عصبی و …)» نیز مطرح شد که در اولویت تصویب شورای پژوهشی قرار نگرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تصویب یک طرح پژوهشی با موضوع محرک‌های توسعه تکافل در کشور در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • هشداز نارنجی سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران