Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاشمر از پایان طرح مطالعاتی پارک 7 هزار متری بانوان و آغاز عملیات اجرایی و ساخت آن در جنگل سید مرتضی(ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۵۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس

ظهر امروز با حضور معاون قوه قضائیه، استاندار و رئیس کل دادگستری هرمزگان آیین آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه ۱۳۴۰ واحدی شهرک داتیک در شهر بندرعباس کلنگ‌زنی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ظهر امروز طی آیینی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی قوه قضائیه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان، عملیات اجرایی احداث شهرک مسکونی داتیک برگزار شد. 

این شهرک در زمینی به مساحت 27 هکتار در قالب 1340 واحد مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن و برای کارکنان دادگستری با زمان بندی 2 ساله احداث خواهد شد. 

این شهرک در چند بلوک و هر بلوک در تراکم چهار طبقه و واحدهای 138 متری احداث می‌شود، برای ساخت این شهرک 2 میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی صورت خواهد گرفت. 

در شهرک داتیک یک هکتار سرانه آموزشی برای احداث مدارس متوسطه و مهد کودک دیده شده و همچنین سرانه برای ساخت فضای سبز، فضای مذهبی، پارکینگ و مشاعات نیز دیده شده است. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • در این جنگل، چوب ها تبدیل به سنگ شدند! /درباره یکی از جالب ترین مکان های روی زمین (+تصاویر)
  • کشف یک «زیستگاه» عظیم در عمق چهار متری خشک‌ترین صحرای جهان
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان