Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت بهار: فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه هرکس بخواهد در یک جنگ نابرابر پیروز شود باید دفاع مقدس ایران را نمونه و الگوی خود قرار دهد، گفت:....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۶۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: دشمنان مدام به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران و ناامید کردن این قشر عزیز از جامعه هستند.

حسین باهوش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آنچه امروزه جلوی فعالیت و تلاش افراد را می‌گیرد بی‌انگیزگی است. اگر افراد در هر وضعیتی شغلی که دارند بی‌انگیزه شوند، قطعاً کار آنان بی‌نتیجه خواهد ماند.

وی اظهار کرد: باید با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌ مختلف در هفته بزرگداشت کار و کارگری بُعد انگیزشی و توجه به کارگران را تقویت کنیم به‌طوری که کارگران احساس نکنند در جامعه مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه همه ما یک مجموعه واحد هستیم که در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم کار و تلاش می‌کنیم، ادامه داد: کارگران چرخه تولید، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در جامعه را در دست دارند، این قشر زحمتکش و سخت‌کوش هم باید تکریم شوند و هم حق و حقوقات آنان به موقع و طبق قوانین کار پرداخت شود.

باهوش با بیان اینکه کارگران شهرداری‌های شهرستان حق و حقوقاتشان تا فروردین‌ماه پرداخت شده است، تأکید کرد: در رشتخوار وضعیت به گونه‌ای مدیریت شده است که کمترین معوقات حقوقی و نارضایتی در حوزه کار و کارگری وجود دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی حق ندارند کارگران را اذیت کنند بلکه باید به موقع تمامی حق و حقوقات آنان را پرداخت کرده و از جایگاه قدرت با آنها برخورد نکنند، در قبال آن کارگران هم باید به نحو احسن کار کنند.

فرماندار رشتخوار در ادامه تأکید کرد: کارگران و جامعه کارگری نباید فریب دشمنان را بخورند و در جبهه دشمن حرکت کنند، دشمنان امروزه به دنبال سوء استفاده از مشکلات حوزه کارگران هستند و تلاش می‌کنند که مسائل را بزرگنمایی کنند، لذا کارگران باید حق و حقوقات خود را از مسیر قانونی مطالبه کنند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

باهوش افزود: ما باید در راستای جلوگیری از تضییع حقوق کارگران حرکت کنیم و عدالت را در بین این قشر زحمتکش برقرار سازیم. بدون شک حرمت و عزت جامعه کارگری باید حفظ شود و دیدگاه ما باید نسبت به قشر کارگر مثبت باشد.

وی با بیان اینکه کارگران ستون فقرات کشور هستند و اگر حضور آنان نباشد چرخ اقتصاد از کار می‌افتد، اذعان کرد: با وجود ۱۴ هزار شهید در جامعه کارگری به این نتیجه می‌رسیم که کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی دارند، این عزیزان قشر بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند که به انقلاب و ولایت وفا دارند.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص نظارت‌ها، بازدیدها و به روز رسانی حق و حقوقات کارگران اتفاقات خوبی در شهرستان انجام شده است، افزود: سال گذشته ۲۲۶ مورد مراجعه کارگری در اداره کار رشتخوار ثبت شده است که بیشتر این مراجعات مربوط به بیمه بیکاری بوده و فقط ۴۸ مورد آن منجر به شکایت شده و الباقی موارد با گفتگو پیگیری و رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟