Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور تالاب‌های سازمان محیط زیست می‌گوید لایروبی دهانه خلیج گرگان ممکن است وضعیت این خلیج را بدتر و حتی آن را خشک کند و پیش از هر کاری باید....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۷۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌استاندار مازندران امروز جمعه در بازدید از نیروگاه نکا با بیان اینکه این نیروگاه یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشوراست گفت: نیروگاه نکا اکنون با برخی چالش‌ها از جمله پسروی دریای خزر، کاهش ورودی آب به سیستم خنک کننده و فرسودگی تجهیزات روبرو است.

یوسف نوری با بیان اینکه همه این چالش ها سبب شده است نیروگاه با ظرفیت کامل کار نکند، افزود: متخصصان این نیروگاه با استفاده از توان داخلی بخش‌های زیادی از تجهیزات این نیروگاه را بازسازی کرده اند

او با بیان اینکه لایروبی حوضچه آب این نیروگاه اکنون در حال انجام است، خواستار سرعت بخشی در این کار شد و ادامه داد: نیروگاه نکا دارای نیرو‌های فنی فعال، با دانش و تجربه است و باید از روش‌های مالی جدیدی استفاده کرد که پایدار باشد و مردم در آن مشارکت داده شوند.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه نکا نیز با بیان اینکه چالش بزرگ این نیروگاه کاهش سطح آب دریا است، گفت: با وزیر نیرو و مجموعه خاتم الانبیا در رابطه با سرعت بخشی به اجرای لایروبی حوضچه آرامش نیروگاه رایزنی شده است

نورالله ادبی فیروزجایی افزود: اگر صنعت برق با تمام ظرفیت‌پای کار باشد نمی‌تواند تامین کننده شدت مصرف انرژی در کشور و استان مازندران باشد.

دیگر خبرها

  • لزوم لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • ضرورت لایروبی مستمر حوضچه نیروگاه نکا
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین