Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیران تجارت کشورهای اروپایی اعلام کردند که تلاش‌ها برای امضای پیمان تجارت آزاد با آمریکا در دوره ریاست‌ جمهوری باراک اوباما شکست خورده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۸۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد گلستان‌باغ با بیان اینکه مجوز امضای ۷ قرارداد تولید بار اول به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران صادر شده است، گفت: با امضای این قراردادها مجموع قراردادهای تولید بار اول مناطق نفت‌خیز جنوب به رقمی حدود هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اشاره به تحول مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهش و به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری، افزود: تحقق این موضوع، اثرگذاری بالایی در شبکه زیست‌بوم نوآوری کشور داشته است و بی‌شک این رویداد بین‌المللی فرصت ارزشمندی در حوزه توسعه همکاری‌ها و نهادی‌سازی مذاکره‌ها منتهی به قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تحقیقاتی است.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بیان کرد: جهش اقتصادی و تولید از درگاه دانش‌بنیان‌ها، مراکز علمی و تخصصی می‌گذرد و مشارکت جمعیت متخصص و نخبگانی مردمی حوزه صنعت به همین منظور اهمیت بسیاری دارد که باید بیش از پیش توجه شود.

گلستان باغ ادامه داد: در دو ماه نخست امسال تعداد ۸ قرارداد پژوهشی به ارزش حدودا ۳۵ میلیارد تومان امضا شده و ۸ بسته قرارداد پژوهشی نیز به ارزش حدودی ۷۰ میلیارد تومان با مراکز دانشگاهی، پژوهشی و دانش‌بنیان در دست اقدام قرار دارد که برنامه‌ریزی لازم برای امضای این قراردادها در خردادماه امسال انجام شده است.

وی در پایان گفت: عملکرد شاخص دو ساله گذشته شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حوزه پژوهشی و فناوری با انتخاب شرکت برتر کشور در حوزه قراردادهای تولید بار اول و شرکت برتر در سطح وزارت نفت در حوزه قراردادهای پژوهشی و فناوری بدون شک جز با تلاش و پیگیری همه مدیران و همکاران فعال در حوزه پژوهش و کارگروه‌های تخصصی در همه مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار حاصل نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • عکس‌| کنایه آقای گل استقلالی‌ها به گزارش پیمان یوسفی
  • سانسور شعر حافظ به سبک پیمان یوسفی در پایان مسابقه استقلال - ذوب‌آهن
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • شعرخوانی با سانسور به سبک پیمان یوسفی! / فیلم
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود