Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوان عالی برزیل با انجام تحقیقات اولیه درباره اتهام‌زنی بزرگترین شرکت حمل و نقل نفت و گاز برزیل علیه رئیس‌جمهوری جدید این کشور موافقت کرده است. طبق این اتهام‌ها "میشل....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۰۹۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی فعلی منچستر سیتی، در آستانه ورود به آخرین سال قرارداد فعلی‌اش قرار دارد‌ که در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ به پایان می‌رسد در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای برای تمدید این قرارداد برنامه‌ریزی نشده است.

منچستر سیتی بدون هیچ نگرانی‌ای معتقد است که پپ گواردیولا قراردادش را تمدید می‌کند و البته به او فرصت و فضای لازم را می‌دهد تا در زمان مناسب با کمک و مشورت خانواده‌اش در مورد قرارداد با سیتی تصمیم بگیرد.

با این حال، منچستر سیتی احتمالاً در صورتی که گواردیولا تصمیم بگیرد در پایان قرارداد فعلی خود از باشگاه جدا شود، برنامه‌های اضطراری‌ای در دستور کار قرار دهد و به سراغ یکی دیگر از تیم‌های خوب سیتی گروپ برود. به احتمال زیاد در صورت جدایی گواردیولا، آنها سرمربی خیرونا را به‌عنوان جانشین او انتخاب می‌کنند.

او میشل سانچز است که عملکردش به ویژه در این فصل توجه‌ها را جلب کرده است زیرا او تیم جوان و جاه‌طلب خود را به سه تیم برتر لالیگا رسانده و عملکردی مثال‌زدنی در بیشتر قسمت‌های فصل داشته است.

پره گواردیولا که مدیریت باشگاه خیرونا را برعهده دارد، در مورد اینکه میشل سانچز در آینده می‌تواند جانشین برادرش در سیتی شود، گفت:«بله، من فکر می‌کنم که میشل توانایی مربی‌گری در باشگاه‌های بزرگ را دارد و ما یکی از آنها هستیم. خیرونا باشگاه بزرگی است. (خنده)

امیدوارم او بتواند سال‌های بیشتری در کنار ما بماند و ما در این سال‌ها بتوانیم به اهداف مدنظرمان برسیم. اولویت ما این است که او در اینجا احساس خوشحالی و تعهد داشته باشد و ببیند که باشگاه همه ابزارهای لازم را در اختیار او قرار می‌دهد تا بتواند کارش را به خوبی انجام دهد. ما باید تلاش کنیم تا بازیکنانی در سطح عالی برای او بیاوریم که بتواند به بهترین شکل ممکن تیم را هدایت کند. اگر همه چیز باب میل دو طرف پی برود و باشگاه به اهدافش برسد، میشل سال‌ها با ما خواهد بود، فعلا به فراتر از آن فکر نکنیم.»

دیگر خبرها

  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • آنتونوف: اتهام‌زنی آمریکا درباره تسلیحات شیمیایی نفرت‌انگیز است