Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم از برپایی غرفه عرضه محصولات در نمایشگاه عطرسیب و ارائه تخفیف 20....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۲۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد

نماینده اقلیم کردستان عراق، سفر نیچروان بارزانی به ایران را مهم ارزیابی کرد و هماهنگی‌های امنیتی برای مبارزه با گروههای تروریستی را یکی از محورهای اصلی این سفر دانست. - اخبار بین الملل -

« ناظم دباغ» در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم با اشاره به سفر «نیچروان بارزانی » رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران محور گفت‌وگوهای او با مقامات بلندپایه‌ ایران را اصلاح و تقویت روابط دوجانبه دانست و اظهار داشت: گسترش روابط اقتصادی بازرگانی میان جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان ، حل و فصل مشکلات موجود، تامین امنیت ایران و حکومت اقلیم کردستان عراق ، هماهنگی در روابط سیاسی و نقش تهران و اربیل در تامین امنیت ایران و عراق از جمله محورهای مذاکرات رئیس اقلیم کردستان عراق و هیئت همراه وی با مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران بود.

وی در پاسخ به این پرسش «آیا درباره حضور گروه‌های تروریستی که امنیت ایران را به خطر می‌اندازد نیز در این سفر صحبت شد؟ » اظهار داشت: آن جزئیاتی که منظور شماست، مطرح نشد ولی هماهنگی در چارچوب هیئت شورای عالی امنیت عراقی به ریاست قاسم الاعرجی، رئیس شورای عالی امنیت ملی عراق انجام شد.در این هیئت وزیری از اقلیم کردستان عراق حضور دارد. این هیئت بر اجرایی شدن توافقات (امنیتی ) میان ایران و عراق نظارت دارد.

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

نماینده اقلیم کردستان عراق در تهران درباره تشکیل کمیته امنیتی میان تهران- بغداد و اربیل گفت: این کمیته امنیتی تشکیل شده و یک سری از مسائل ضروری را اجرایی کرده‌ است و توافقاتی که در این کمیته صورت گرفته، اقلیم کردستان عراق بدانها پایبند است.

وی در خصوص ارزیابی خود از سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران گفت: این سفر یکی  از سفرهای مهم و با ارزش نچیروان بارزانی به ایران بود که با هدف تقویت روابط دوجانبه صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..